زیمنس سیماتیک آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PLC S7 1200 با نرم افزار TIA Portal توسط نمایندگی زیمنس کاملا رایگان

آموزش جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش نیز برخی از دوره های در حال برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی فنی پارس است. آموزش PLC، آموزش پی ال سی S7 1200، آموزش برق صنعتی، آموزش مانیتورینگ صنعتی HMI و WINCC، آموزش سیم پیچی موتور از دوره های پرطرفدار برق صنعتی در آموزشگاه برق گستران است. آموزش جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش نیز برخی از دوره های در حال برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی برق گستران است. پس از گذراندن دوره پی ال سی درجه 2 کافیست در در دوره آموزش plc درجه 1 شرکت کنید. آکادمی ویراد ،کارگاه آموزش زیمنس خود را که مجهز به انواع PLC های s7 از سری ۲۰۰ ، ۳۰۰ ، ۴۰۰ ، LOGO، ۱۲۰۰ و ۱۵۰۰ بوده ،در اختیار کارآموزان خود قرار میدهد تا برای اولین بار این فرصت را داشته باشند که با تمامی کنترلر های زیمنس به طور عملی کار کنند.

قسمت 17: طراحی مثال – طراحی موتور چپ گرد و راست گرد

پی ال سی های زیمنس به دو دسته مهم PLCهای کامپکت و ماژولار تقسیم می‌شوند. در پی ال سی های کامپکت منبع تغذیه، CPU و ماژول ها به هم متصل بوده در حالی که در پی ال سی های ماژولار این ویژگی نبوده و و می توان برخی از ماژول ها را به انتخاب به آنها اضافه یا از آنها حذف می کنیم. در این دوره یاد می گیرید چگونه با ورودی و خروجی دیجیتال و آنالوگ برنامه نویسی نمائید . بعد از پرداخت هزینه ابتدایی جهت انجام ثبت نام در دوره آموزش plc ،یک قطعه عکس و کپی کارت ملی و شناسنامه باید همراه کاراموز باشد.

تکنسین های PLC عمدتا در داخل منزل ، در طبقه پایین و گاهی در شرایط تنگ کار می کنند. ممکن است لازم باشد مدت طولانی در شرایطی سخت بمانند و در معرض سر و صدا ، بخار و سطح گرما قرار بگیرند. از آنجا که این یک کار بسیار مهم است ، تکنسین ها باید توجه زیادی به ایمنی داشته باشند و ممکن است در موارد اضطراری فراخوانده شوند. بنابراین ، سیم کشی سخت ، اگرچه هنوز برای اتصال دستگاه های میدانی مورد نیاز است ، اما شدت کمتری plc زیمنس دارد. قبل از PLC ، بسیاری از کارهای کنترلی توسط کنتاکتورها ، رله های کنترل و سایر دستگاه های الکترومکانیکی انجام می شد.

  • این آموزشگاه در تمام طول سال، میزبان کارآموزان و هنرجویان زیادی ، چه در دوره های حضوری و چه دوره های مجازی، از سراسر کشور می باشد.
  • آموزشگاه پایتخت فناوری نیز با برگزاری دوره های مجازی، مانع متوقف شدن یادگیری کارآموزان تهرانی و شهرستانی عزیز شده است.
  • نکته بعدی که در یک آموزش خوب باید لحاظ گردد استفاده از عکس ها و اسلاید هایی است که رابطه بین قسمت های مختلف plc را در یک سیستم اتوماسیون به خوبی نمایش دهد.
  • قسمت اول فیلم آموزش رایگان پی ال سی زیمنس s7 300&400 توسط مهندس محمود باقری اصفهانی تتدریس شده و توسط شرکت فنی مهندسی نیک صنعت به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار گرفته.

از مزایایی که PLC های دلتا دارند و باعث محبوبیت آن ها شده است، دقت و سرعت عمل بالا در خواندن وروردی ها و پاسخگوییی بسیار سریع است که کار را برای اپراتورهای بسیار راحت می کند. PLC دلتا در سری های مختلف تولید و عرضه می شوند که در ادامه آن ها را نام برده ایم. وقعیت های شغلی با هر عنوانی، برای این رشته همچنان در ایران وجود دارد و جامعه صنعتی ما به شدت به کارشناسان و متخصصان در این زمینه نیازمند است. پس نه تنها بازارکار این رشته هنوز اشباع نشده است بلکه افراد می توانند رساندن اطلاعات و دانش خود به سطحی مطلوب، جایگاه های شغلی را پر کرده و علاوه بر خدمتی که به صنعت می کنند، خود نیز درآمدهای بسیار خوب داشته باشند.

دنیای برنامه نویسی دنیای گسترده ای ست و روش های مختلف برای انجام آن وجود دارد. به همین برای برنامه نویسی پی ال سی توصیه می شود حتما در یک دوره حضوری یا آنلاین معتبر شرکت کنید تا تحت نظر فردی باسواد و مجرب در این زمینه علم و مهارت لازم را بیاموزید. برای اولین بار PLC ها در صنعت خودروسازی توسعه داده شده اند و جایگزین سیستم های منطقی رله سیم سخت شدند. از آن زمان به بعد پی ال سی ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفتند و به عنوان کنترل کننده های اتوماسیون علاوه بر خودروسازی در صنایع گوناگونی مورد استفاده قرار گرفتند. بنابراین آموزش صفر تا صد PLC جزء آن دسته از آموزش‌هایی است که در صورت یادگیری آن می‌توانید به یک شغل تخصصی و پولساز دست یابید. در این دوره یاد می گیرید چگونه پی ال سی زیمنس را با ورودی و خروجی آنالوگ برنامه نویسی کنید .

نظرات کارآموزان دوره آموزش PLC

اگر از علاقه مندان به این رشته هستید پیشنهاد می‌کنیم در یک آموزشگاه PLC شرکت کنید و مهارت‌های مورد نیاز این شغل را با یک آموزش پی ال سی جامع و تخصصی ببینید. بهترین راه آموزش پی ال سی از پایه است که برای این کار تنها کافیست در کلاس PLC ثبت نام کنید و پس از یادگیری مفاهیم آموزش پی ال سی پایه شروع به آموزش PLC پیشرفته نمایید. آموزش پی ال سی دلتا، پی ال سی زیمنس، آموزش برنامه نویسی PLC و غیره از جمله سرفصل‌های آموزشی دوره پی ال سی می‌باشد که توسط اساتید متخصص آموزش داده می‌شود. آموزشگاه plc فنون برق یکی از معتبرترین و بهترین آموزشگاه های کشور است که دوره plc را با بهترین کیفیت برگزار میکند. کاربردی بودن دوره plc در این آموزشگاه باعث شده تا کارآموزان زیادی از تهران و شهرستان ها در کلاس plc آموزشگاه فنون برق ثبت نام کنند. تمامی سرفصل های آموزشی در دوره plc مطابق با مباحث فنی و حرفه ای بوده و تمامی مطالب آموزش plc از مقدماتی تا پیشرفته را آموزش می دهد.

بازار کار PLC چگونه است؟

زیمنس سیماتیک آموزش صفر تا صد برنامه نویسی PLC S7 1200 با نرم افزار TIA Portal توسط نمایندگی زیمنس کاملا رایگان

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر