راجا کدوری اینتل را ترک می کند

— راجا کدوری (Bali Makaradhwaja) (@RajaXg) 21 مارس 2023

اگرچه سری پردازنده‌های گرافیکی Arc Alchemist ماه‌ها به تعویق افتاده است، اما اینتل شایعات مربوط به لغو احتمالی برنامه‌های گرافیکی مجزای خود را رد کرد. این شرکت همچنان به نقشه راه متعهد است و اکنون روی سری گرافیک های Battlemage کار می کند.

راجا کدوری اینتل را ترک می کند

ممنون پت و @intel برای بسیاری از خاطرات گرامی و یادگیری باورنکردنی در طول 5 سال گذشته. فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز خواهم کرد و یک راه اندازی نرم افزار همانطور که در زیر ذکر شد انجام خواهم داد. در هفته های آینده چیزهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن خواهد داشت. https://t.co/8DcnNdso3r

به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد شرکت، اینتل تصمیم گرفته است راه خود را با راجا کدوری که معاون اجرایی و معمار ارشد بود جدا کند. به گفته پت گلسینگر، مدیرعامل اینتل، کدوری تا پایان ماه جاری اینتل را ترک خواهد کرد.

راجا کدوری، رئیس سابق واحد AXG اینتل تا پایان ماه مارس اینتل را ترک می کند.

کدوری در اپل و AMD کار کرده است و گروه فناوری های Radeon را رهبری می کند و معماری های GPU مانند Polaris را ارائه می دهد. مدت کوتاهی بعد، او اعلام می کند که به اینتل می پیوندد و در نهایت رئیس واحد تجاری AXG شد. در دسامبر سال گذشته، اینتل این گروه را منحل کرد و کدوری را به سمت قبلی خود به عنوان معمار اصلی بازگرداند.





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر