دیزنی پلاس شروع به سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در ایالات متحده کرده است

دیزنی پلاس شروع به سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور در ایالات متحده کرده است

دیزنی پلاس از سال گذشته سخت گیری در مورد اشتراک گذاری رمز عبور در کانادا را آغاز کرد و اکنون محدودیت ها را به ایالات متحده نیز گسترش داده است. مطابق با آستانه، سرویس استریم برای مشترکین خود در کشور ایمیل هایی ارسال می کند و آنها را از تغییر شرایط خدمات خود مطلع می کند. قرارداد خدمات آن اکنون بیان می‌کند که کاربران نمی‌توانند گذرواژه‌های خود را در خارج از خانواده خود به اشتراک بگذارند «مگر اینکه سطح خدمات (آنها) به نحو دیگری اجازه داده باشد، که نشان‌دهنده ورود گزینه‌های اشتراک جدید در آینده است.

آستانه می‌گوید دیزنی پلاس به مشترکین گفته است که می‌توانند استفاده از حساب خود را برای “تعیین انطباق” تجزیه و تحلیل کنند، اگرچه روش‌های دقیق آن را توضیح نداده است. Disney+ در ایمیل خود نوشت: «ما محدودیت‌هایی برای اشتراک‌گذاری حساب شما در خارج از خانه اضافه می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که چگونه می‌توانیم مطابقت شما با این محدودیت‌ها را ارزیابی کنیم.» در قرارداد خدمات خود، این سرویس «خانواده» را به عنوان «مجموعه دستگاه‌های مرتبط با اقامتگاه شخصی اصلی (مشترکین) توصیف می‌کند که توسط افراد ساکن در آن استفاده می‌شود». این قانون در حال حاضر برای مشترکین جدید اعمال می شود، اما مشترکان قدیمی تا 14 مارس فرصت دارند تا اثرات آن را احساس کنند.

دیگر سرویس استریم دیزنی، Hulu، نیز اخیراً اعلام کرد که اشتراک گذاری رمز عبور را در خارج از “محل اقامت اولیه شخصی” مشترک محدود می کند. از همین زبان در هشدار خود به کاربران استفاده کرد و همچنین به آنها گفت که حساب‌های آنها از نظر مطابقت تجزیه و تحلیل می‌شود و از 14 مارس اجرای قانون جدید را آغاز می‌کند.

منبع