دو پردازنده گرافیکی EVGA RTX 3090 Ti رکورد جهانی 3DMark Port Royal را شکست (دوباره)

رتبه بندی رکورد جهانی پورت رویال، منبع: 3DMark

بر کسی پوشیده نیست که رکورد جهانی 3DMark نیاز به خنک کننده بسیار کارآمد و عجیب و غریب دارد. در این مورد، هر دو EVGA RTX 3090 Ti مجهز به گلدان برای نیتروژن مایع بودند. از نظر کلاک، کارت ها تا 2550 مگاهرتز بوست کلاک اورکلاک شدند. این 31 درصد بیشتر از ساعت EVGA KINGPIN 1950 مگاهرتز و 37 درصد بیشتر از ساعت های سهام NVIDIA است. فرکانس واقعی و واقعی 2715 مگاهرتز بود.

آخرین رکورد جهانی 3DMark در بنچمارک پورت رویال به دست آمد. این در واقع هدف شخصی CENS بود که قبلاً توانسته بود تمام رکوردهای جهانی 3DMark را شکست دهد، اما پورت رویال آخرین مانع بود. با اورکلاک RTX 3090 Ti، او توانست امتیاز 36730 را به دست آورد و بالاترین امتیاز قبلی اورکلاکر کره جنوبی “biso-biso” را با 36335 شکست دهد. برای رسیدن به این هدف، او از Intel Core i9-13900K استفاده کرد و حافظه DDR5 را به 8400 MT اورکلاک کرد. /s.

پردازنده‌های گرافیکی EVGA همچنان رکوردهای جهانی را شکستند

ممکن است هنوز شاهد تغییراتی در رکورد جهانی این معیار باشیم، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که CENS اکنون توانسته است به هدف شخصی خود یعنی شکست دادن همه معیارهای 3DMark دست یابد. علاوه بر این، ممکن است بعداً شاهد رکوردهای جهانی RTX 4090 Ti باشیم، سریع‌ترین تک RTX 4090 در حال حاضر 13 درصد کندتر از این رکورد جهانی است، این قدرت بالاتری ندارد و تعداد بیشتری از هسته‌های CUDA قادر به تحمل آن نیستند.

سفر در دسامبر 2022 شروع شد، زمانی که ما در مرکز EVGA برای یک هفته اورکلاک ملاقات کردیم، زمانی که من توانستم WR را در 3DMark Speedway جدید در جریان پخش زنده خیریه EVGA با nvidias “next gen gpu” بزنم. چهار ماه به جلو اضافه کردن WR در پورت رویال آخرین قطعه پازل برای هدف شخصی من برای دستیابی به تمام رکوردهای بزرگ جهانی در 3DMark تا به امروز بود (TimeSpy Extreme مورد علاقه من است).
من از همه حمایت هایی که از تیم EVGA و خود K|ngp|n شده است که در طول دو سال گذشته به من الهام بخش شد تا این مسیر را دنبال کنم بسیار سپاسگزارم. این تلاش من برای ارج نهادن به خاطره تسلط VGA در EVGA است.

منبع: HWBOT، 3DMark





منبع

EVGA RTX 3090 Ti Kingpin، منبع: CENS

پلتفرم جدید، پردازنده‌های گرافیکی قدیمی.

اورکلاکر افراطی “CENS” با پردازنده های گرافیکی GeForce RTX 30 ساخته شده توسط EVGA رکورد جهانی جدیدی را به دست آورد. برخی از علاقه مندان ممکن است تعجب کنند که چگونه نسل قدیمی هنوز در صدر رتبه بندی قرار دارد، اما پاسخ در واقع ساده است: GPU RTX 4090 از SLI پشتیبانی نمی کند. تمام رکوردهای کنونی جهان با دو پردازنده گرافیکی RTX 3090 Ti هستند زیرا این قدرتمندترین پیکربندی آنهاست.

– CENS

رکورد جهانی EVGA RTX 3090 Ti Kingpin، منبع: CENS

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر