دو ردیاب بلوتوث Tile Pro را تنها با 48 دلار انتخاب کنید

دو ردیاب بلوتوث Tile Pro را تنها با 48 دلار انتخاب کنید

می‌توانید دو ردیاب Tile Pro را انتخاب کنید. این 20 درصد تخفیف و پایین‌ترین قیمتی است که در طول سال برای این ردیاب‌های کوچک و کاربردی بلوتوث دیده‌ایم. این معامله یک کاشی سیاه و یک کاشی سفید به شما می‌دهد، هرچند تخفیف‌هایی نیز در مورد وجود دارد.

کاشی

Tile Pro یک دستگاه ردیابی ستاره ای است. به دلایل بسیار خوبی در لیست ما قرار گرفت. دستگاه به شکل جاکلیدی محکم و آسان برای استفاده است. ما از دامنه اتصال طولانی و صدای زنگ بالاتر از حد متوسط، در 78 دسی بل لذت بردیم. شما این چیز را خواهید شنید، حتی اگر دستگاهی که به آن متصل است زیر یک بالشتک مبل در جایی دفن شده باشد.

ما متوجه شدیم که ردیاب در طول آزمایشات شبکه یاب بسیار دقیق است. این همچنین تنها دستگاه کاشی با باتری قابل تعویض است، بنابراین لازم نیست ردیاب را در صورت خرابی سطل زباله بیاندازید. باتری ارائه شده به همراه دستگاه حدود یک سال دوام می آورد. از یک استاندارد CR2032 استفاده می کند که پیدا کردن آن آسان و مقرون به صرفه است.

اگرچه این ردیاب با دستگاه‌های اندروید و اپل کار می‌کند، اما در اکوسیستم iOS شانس کمتری داشتیم. تجربه آیفون با مشکلات اتصال و فقدان هشدار مواجه بود. این ردیاب برای کسانی است که به اندروید متصل هستند. یک اخطار نهایی وجود دارد. کاشی برای فعال کردن هشدارهای جدایی به اشتراک نیاز دارد که 3 دلار در ماه یا 30 دلار در سال است. این برای استفاده معمولی خانگی مورد نیاز نیست، اما اگر چیزی را در دنیا از دست بدهید مفید است. به ازای قیمت اشتراک، این شرکت همچنین هر سال یک باتری رایگان می اندازد و تا 100 دلار کالاهای گم شده را بازپرداخت می کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع