دوچرخه الکترونیکی Cowboy Cruiser سواری صاف تری را ارائه می دهد

کابوی کروزر 19.3 کیلوگرم (42.5 پوند) وزن دارد و شامل دستگیره‌های راحت و یک فرمان برجسته و منحنی متمایز برای تسهیل وضعیت طبیعی دست است. زین آن پهن تر است و نسبت دنده آن نسبت به مدل های قبلی افزایش یافته است. دوچرخه الکترونیکی دارای پایه تلفن شارژ بی سیم است و مانند همه مدل هایش، برنامه همراه آن با نقشه گوگل ادغام می شود. علاوه بر این، دارای باتری قابل جابجایی، تسمه کربنی، گلگیر و لاستیک های 47 میلی متری “مقاوم در برابر سوراخ شدن” است. البته تمامی مدل های این شرکت قابلیت تشخیص تصادف دارند.

نمای جلوی دسته دوچرخه برقی Cowboy Cruiser.  یک تلفن در مرکز نصب شده است.

Cowboy Cruiser از امروز با “قیمت مقدماتی” 2690 پوند (3393.43 دلار) در دسترس است. می توانید آن را در رنگ های مشکی و شنی از وب سایت شرکت یا هر یک از 300 شریک خرده فروشی آن در سراسر اروپا خریداری کنید.



منبع

با شلوغ تر شدن خط تولید خود، Cowboy نام دوچرخه های الکترونیکی موجود خود را تغییر داد، “این کار را برای مشتریان آسان تر می کند تا دوچرخه الکترونیکی را پیدا کنند که به بهترین وجه با نیازهای شخصی آنها مطابقت دارد.” مدل اصلی C4 اکنون کابوی کلاسیک نامیده می شود و C4ST به Cruiser ST تبدیل می شود.

کابوی

هنگامی که سازنده دوچرخه الکترونیکی پریمیوم Cowboy در اوایل سال جاری به روز رسانی Adaptive Power خود را معرفی کرد، مت اسمیت Engadget فکر کرد که چه زمانی یک مدل جدید از راه می رسد. ما امروز پاسخ را داریم زیرا شرکت کابوی کروزر را معرفی کرد. نوع جدید طراحی صاف تر را برای موقعیت سواری آرام هلندی تشویق می کند. این همچنین شامل یک زین عریض‌تر می‌شود – ویژگی که در بالای لیست آرزوهای ما برای آخرین تکرار شرکت بلژیکی قرار داشت.