دستگاه های پخش تلویزیون آمازون Fire تا 33 درصد تخفیف دارند

دستگاه های پخش تلویزیون آمازون Fire تا 33 درصد تخفیف دارند

اگر به دنبال یک دستگاه Fire TV هستید، زمان خوبی برای خرید است، زیرا آمازون در اوایل روز ولنتاین رویداد دارد. Fire TV Stick 4K با قیمت 35 دلار با 15 دلار (30 درصد) کاهش قیمت معمولی به فروش می رسد. همچنین می‌توانید Fire TV Stick 4K Max را با قیمت 40 دلار خریداری کنید که 33 درصد (20 دلار تخفیف) برای شما به ارمغان می‌آورد. و در نهایت، Fire TV Cube با قیمت 115 دلار، نزدیک به پایین ترین قیمت خود تا کنون، قیمت گذاری شده است.

آمازون

Fire TV Stick 4K Max آمازون با قیمت 40 دلار با صرفه جویی 20 دلاری به فروش می رسد.

40 دلار در آمازون

Fire TV Stick 4K Max قوی‌ترین استیک استریم آمازون است، به لطف پردازنده سریع‌تری که 40 درصد قدرت بیشتری نسبت به Fire TV Stick 4K ارائه می‌کند. این به زمان‌های شروع سریع‌تر برنامه و ناوبری روان‌تر منو برای تجربه کلی بهتر ترجمه می‌شود. Fire TV Sitck 4K Max همچنین دارای اتصال WiFi 6 و همچنین پشتیبانی از صدای Dolby Vision، HDR، HDR10+ و Dolby Atmos به همراه دستورات الکسا از طریق کنترل صوتی Alexa است.

Fire TV Stick 4K در حالی که چندان پرزرق و برق نیست، کمی ارزان‌تر و 35 دلار است. اگر می خواهید یک دستگاه پخش جریانی کم حاشیه که بتواند محتوای 4K را مدیریت کند، گزینه بسیار خوبی است. همچنین از Dolby Vision و HDR پشتیبانی می کند و با کنترل صوتی Alexa ارائه می شود که به شما امکان می دهد محتوا را با دستورات صوتی جستجو و راه اندازی کنید. البته صادقانه بگویم، با 2 دلار اضافی، Fire TV Stick 4K Max را می‌گیرم.

Fire TV Cube قدرتمندترین دستگاه استریم آمازون با پردازنده شش هسته ای، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. از محتوای 4K، HDR با Dolby Vision و Dolby Atmos پشتیبانی می کند و همچنین دارای نمای زنده تصویر در تصویر است. شما همچنین از کنترل‌های الکسا هندزفری بهره می‌برید که به شما امکان می‌دهند چراغ‌هایتان را خاموش کنید یا آب و هوا را بررسی کنید، حتی با تلویزیون خاموش.

در نهایت، نوار صوتی Fire TV آمازون را فراموش نکنید که با قیمت 100 دلار، با صرفه جویی نزدیک به 20 درصد، دوباره به فروش می رسد. این می تواند صدای تلویزیون شما را از طریق بلندگوهای دوگانه، با دسترسی به صدای فراگیر سه بعدی، افزایش دهد، در حالی که از DTS Virtual X و Dolby Audio پشتیبانی می کند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع