در Summer Game Fest 2024 چه انتظاری داریم؟

در Summer Game Fest 2024 چه انتظاری داریم؟

جشنواره بازی‌های تابستانی این هفته آغاز می‌شود و نمایش بازی‌های اصلی آن از جمعه آغاز می‌شود. منتظر مجموعه ای از رویدادهای SGF، پخش زنده، تریلرهای یوتیوب باشید که دنبال کنید… و شاید هم سیلک سونگ به روز رسانی. لطفا؟ ما از لس آنجلس به صورت زنده گزارش می‌دهیم و افکار و برداشت‌های خود را از بسیاری از بازی‌ها در این رویداد ارائه می‌کنیم – به خصوص اگر بتوانیم هر یک از آنها را بازی کنیم.

ما همه رویدادها را دقیقاً در اینجا تجزیه می‌کنیم، اما بزرگترین رویدادها عبارتند از Summer Game Fest Live در جمعه 7 ژوئن در ساعت 17:00 ET، نمایشگاه Xbox Games در یکشنبه 9 ژوئن، 13:00 ET و Ubisoft Forward دوشنبه 10 ژوئن، 15:00 ET. صبر کن، آیا چیز دیگری در آن روز وجود داشت؟ . اما ما می توانیم در اواخر هفته در مورد آن صحبت کنیم، خوب؟

– مت اسمیت

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

افزایش قیمت امروز توسط Max، سابقا HBO Max، HBO Go، HBO برای شما آورده شده است. طرح استاندارد بدون آگهی تا 17 دلار در ماه با قیمت سالانه 170 دلار افزایش یافته است. این افزایش 1 دلار در ماه یا 20 دلار در سال است. طرح نهایی بدون آگهی اکنون 21 دلار در ماه یا 210 دلار در سال است. چه خبر؟ قسمت های جدید از خانه اژدها این ماه اکران می شود، اما همین حدود است. ما باید دریافت کنیم پنگوئن سریال در چند ماه آینده تلماسه: نبوت تا پایان سال و آخرین ما فصل دو در یک نقطه

به خواندن ادامه دهید.

رویداد تعاملی بهموث اسکای دنسرویداد تعاملی Skydance Behemouth

مارک رابینسون

Skydance's Behemoth یک بازی اکشن-ماجراجویی است که از مبارزات و فیزیک بازی‌های The Walking Dead استفاده می‌کند، اما بیشتر روی مبارزه و کمتر بر بقا تمرکز دارد. در حالی که برخی از بخش‌های نمایشی باعث می‌شد کمی احساس ناراحتی کنم، دویدن و فرار از یک هیولای عظیم اینطور نبود. شاید به این دلیل که روی یک هدف واحد تمرکز کردم – هیولای غول پیکر – احساس کردم … خوب است. مانند بازی‌های SatC و بازی‌های اخیر Zelda، می‌توانید این غول بزرگ را مقیاس‌بندی کنید (در صورت وجود بافت مناسب سطح قابل بالا رفتن). این بازی پاییز امسال برای هدست‌های متا کوئست، PSVR2 و PC عرضه می‌شود.

به خواندن ادامه دهید.

گروهی از کارمندان فعلی و سابق شرکت‌های پیشرو هوش مصنوعی، مانند OpenAI، Google DeepMind و Anthropic، نامه‌ای سرگشاده امضا کرده‌اند که در آن خواستار شفافیت بیشتر و محافظت در برابر تلافی برای کسانی هستند که درباره نگرانی‌های بالقوه هوش مصنوعی صحبت می‌کنند. در این بیانیه آمده است: «توافق‌نامه‌های محرمانه گسترده ما را از ابراز نگرانی‌هایمان باز می‌دارند، به جز برای شرکت‌هایی که ممکن است در رسیدگی به این مسائل شکست بخورند.»

در بیانیه ای که به بلومبرگیک سخنگوی OpenAI گفت که این شرکت به «سوابق خود در ارائه تواناترین و ایمن‌ترین سیستم‌های هوش مصنوعی» افتخار می‌کند.

به خواندن ادامه دهید.

منبع