در نهایت، من می توانم آیفون خود را مانند یک مزخرف جلوه دهم

در نهایت، من می توانم آیفون خود را مانند یک مزخرف جلوه دهم

اپل بیش از 30 سال است که کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود (WWDC) را برگزار می کند و صادقانه بگویم – غیر از اینکه هیچ کس به خاطر مخفف کردن آن با دو W در آن بازه زمانی از آنها دعوت نکرده است – من احساس قوی نسبت به آنها ندارم. یک چیز جدید راه اندازی کنید. نرم افزارهای مخرب هوش مصنوعی را در هر چیزی قرار دهید. این دنیای فناوری بزرگی است و من هم مثل بقیه در آن گرفتارم. تصور کنید که به روز رسانی های تکراری یک کامپیوتر لعنتی بخش اصلی هویت شماست. نمیتونم من باشم!

اما گوش‌های خسته‌ام با دیدن این نکته کوچک از دنیا بلند شدند بلومبرگ مارک گورمن قبل از سخنرانی روز دوشنبه:

در جدیدترین سیستم عامل آیفون – iOS 18، با نام رمز Crystal – نمادهای برنامه دیگر لازم نیست در یک شبکه منظم باقی بمانند. درعوض، کاربران می‌توانند نمادها را در هر کجا که انتخاب می‌کنند در صفحه اصلی خود قرار دهند. علاوه بر این، رنگ‌های آیکون برای اولین بار قابل تنظیم خواهند بود.

خواننده، وقت آن رسیده است که صفحه اصلی خود را مانند یک فاجعه کامل جلوه دهید.

مطمئناً، نسخه‌ای از این آزادی جدید وجود دارد که در آن شخصی می‌تواند واقعاً بهره‌وری خود را در دستگاه‌های اپل به حداکثر برساند (ew) یا به زیبایی‌شناسی منحصربه‌فردی دست یابد که به زبان طراحی ضدعفونی‌شده اپل می‌خورد (نزدیک‌تر، اما هنوز خیر). در عوض، اجازه دهید در شکوه و عظمت این که برنامه هایمان شبیه اتاق خواب نوجوانان شوند لذت ببریم. یک کمد پر از نرم افزار آب و هوای از بین رفته را به من بدهید. انبوهی از ردیاب های تمرینی تکالیف ناتمام. یک تخت ساخته نشده از اجرای معبد کلون ها به طرز ناراحت کننده ای به کشوی آشغال هایی از نقشه های جایگزین مملو از تبلیغات نزدیک شدند.

البته تو میتوانست همانطور که گورمن پیشنهاد می‌کند، «همه برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی (شما) را به رنگ آبی یا نمادهای مربوط به امور مالی سبز کنید». یا می‌توانید برنامه‌ها را به شکل و رنگ یکسان درآورید، نام همه آنها را به «Gmail» تغییر دهید و بخشی از هر روز را صرف حل معمایی وحشتناکی کنید که تجربه کاربری خود را به آن تبدیل کرده‌اید.

به من گفته می شود که این نوع عملکردی است که کاربران اندروید برای مدتی داشته اند. اگر بله، چرا شما مردم از این سوء استفاده نمی کنید؟ هیچ یک از ما از استفاده از این چیزهای وحشتناک لذت نمی بریم. بگذارید بی نظمی شما را خوشحال کند.

چرا از کوه ها بالا می رویم؟ به همین دلیل ما فنجان را زیر هر دهانه دستگاه نوشابه می چسبانیم و می بینیم که آنها با هم چه طعمی دارند. خالص ترین غریزه انسانی هر دو را هدایت می کند.

منبع