در صورتی که از قبل ایموجی کافی وجود نداشت، Genmoji اپل از هوش مصنوعی برای تولید بیشتر استفاده می کند

در صورتی که از قبل ایموجی کافی وجود نداشت، Genmoji اپل از هوش مصنوعی برای تولید بیشتر استفاده می کند

در حال حاضر، یونیکد 15.1 تنها از 3800 ایموجی مختلف پشتیبانی می کند. اما برای همه کسانی که به دلایلی فکر می‌کنند این تقریبا کافی نیست، امروز در WWDC 2024، اپل توانایی استفاده از هوش مصنوعی را برای تولید ایموجی‌های منحصر به فرد بر اساس درخواست‌های شما اعلام کرد.

این خلاقیت‌های جدید که Genmoji نامیده می‌شود، ترکیبی افتضاح از کلمات «تولید» و «ایموجی» است، این خلاقیت‌های جدید توسط Apple Intelligence که مجموعه جدیدی از ویژگی‌های هوش مصنوعی است که اواخر امسال به آیفون، آی‌پد و مک می‌آیند، طراحی شده‌اند. . مشابه ایجاد تصاویر با سرویس‌هایی مانند Midjourney و Dall-E، کاربران می‌توانند با وارد کردن اعلان‌های خاص، ایموجی‌های سفارشی ایجاد کنند. پس از ساخت، می‌توان آن‌ها را به‌عنوان برچسب، واکنش‌ها در یک Tapback یا به سادگی درون خط در پیام‌ها با دیگران به اشتراک گذاشت.

نسخه نمایشی از هوش اپل که برای ساخت یک Genmoji سفارشی استفاده می شود.نسخه نمایشی از هوش اپل که برای ساخت یک Genmoji سفارشی استفاده می شود.

سیب

در حالی که انتظار نمی رود این ویژگی تا اواخر پاییز به طور رسمی در دسترس باشد، به نظر نمی رسد محدودیت عمده ای برای آنچه می توانید رویاپردازی کنید وجود داشته باشد. در یک تیزر در WWDC، اپل نمونه هایی مانند صورتک با خیار روی چشمانش و تی رکس سوار بر اسکیت بورد در حالی که توتو پوشیده بود را نشان داد. همانطور که گفته شد با شناخت اپل، مطمئناً محدودیت هایی برای Genmoji وجود دارد که با استفاده از اعلان های گرافیکی بیشتری مانند اسلحه یا خون ساخته شده است.

اکنون در برخی از سطوح، می‌تواند سرگرم‌کننده باشد که دوستان خود را با Genmoji بر اساس آخرین اتفاق ناگوار آن‌ها راضی کنید. اما در عین حال، بخشی از جادوی ایموجی همیشه این بوده است که بتواند پیامی را با استفاده از تعداد محدودی آیکون منتقل کند و در عین حال حرف شما را به گوش مخاطب برساند. همچنین، تصور اینکه یک شیرینی شیرین با لوکس Genmoji (تصویر اصلی بالا را ببینید) چقدر ارزش افزوده در مقایسه با تصویر کلاسیک ایجاد می کند، واقعاً دشوار است. اما از آنجایی که هوش مصنوعی در حال حاضر بسیار داغ است، مشاهده اعمال هوش اپل در ایموجی احتمالاً اجتناب ناپذیر بود. 🤷‍♂️

منبع