در تلاش برای توقف ممنوعیت، سازندگان TikTok از دولت ایالات متحده شکایت کردند

در تلاش برای توقف ممنوعیت، سازندگان TikTok از دولت ایالات متحده شکایت کردند

هشت سازنده TikTok از دولت ایالات متحده شکایت کرده اند تا از قانونی جلوگیری کنند که شرکت مادر TikTok، ByteDance را ملزم می کند تا این سرویس را بفروشد در غیر این صورت با ممنوعیتی در سراسر ایالات متحده مواجه خواهد شد. این دادخواست ادعا می کند که قانون محافظت از آمریکایی ها در برابر برنامه های کاربردی کنترل شده توسط دشمنان خارجی مغایر با قانون اساسی است زیرا حقوق متمم اول سازندگانی را که به پلتفرم وابسته هستند نقض می کند.

TikTok قبلاً شکایت خود را علیه دولت تنظیم کرده است، اما با توجه به واشنگتن پست، این شرکت هزینه های قانونی این کت و شلوار جداگانه را نیز “پوشش” می دهد. ByteDance پول دارد.

اما آیا کار خواهد کرد؟ شاید؟ گروهی از سازندگان TikTok از مونتانا به دلیل تلاش برای ممنوعیت در سراسر ایالت در سال گذشته شکایت کردند. و آن ممنوعیت هرگز اتفاق نیفتاد.

– مت اسمیت

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

همزمان با روز جهانی آگاهی از دسترسی، این هفته، اپل پشتیبانی از ردیابی چشم را برای مدل‌های اخیر آیفون و آی‌پد (با تراشه A12)، و همچنین میانبرهای صوتی قابل تنظیم، لمس موسیقی، نشانه‌های حرکت خودرو و موارد دیگر ارائه می‌کند.

با فعال کردن ردیابی چشم، افراد می‌توانند برای حرکت در میان برنامه‌ها و منوها به صفحه نمایش خود نگاه کنند، سپس روی یک مورد منتظر بمانند تا آن را انتخاب کنند. این مکث برای انتخاب عملکرد، Dwell Control نامیده می‌شود که قبلاً در مک در دسترس بوده است. همچنین میانبرهای صوتی و لمسی موسیقی جدیدی برای Apple Music وجود دارد.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

مایکروسافت

Xbox همچنین دسترسی خود را با Proteus Controller، یک گیم پد مدولار که توسط شرکت جانبی ByoWave ایجاد شده است، گسترش می دهد. کنترلر گروهی از مکعب‌های اندازه کف دست است که در پیکربندی‌های مختلف با دکمه‌های قابل تعویض و صفحه‌های کنترلر متصل شده‌اند. این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند کنترلر Proteus را به روش‌های بی‌شماری راه‌اندازی کنند: در یک دست، صاف روی دسکتاپ یا به عنوان بخشی از یک گیم‌پد سنتی با دسته‌های کف دست. کنترلر پروتئوس اکنون با قیمت 255 دلاری تخفیف خورده است. انتظار می رود در پاییز ارسال شود.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

باندای

Bandai این هفته اعلام کرد که اتصال Tamagotchi را به مناسبت بیستمین سالگرد عرضه این اسباب بازی بازگردانده است. آره تو پیر شدی

به خواندن ادامه دهید.

منبع