درایور NVIDIA GeForce Hotfix به مشکلات میکرو لکنت می پردازد

درایور NVIDIA GeForce Hotfix به مشکلات میکرو لکنت می پردازد

انویدیا لکنت میکرو را با درایور جدید برطرف می کند

مشکل میکرو لکنت یکی از رایج ترین مشکلات گرافیک کامپیوتری است. این می تواند تجربه را برای هر گیمری در طول رقابتی ترین نبردها اجرا کند یا حتی هنگام مرور وب رخ دهد. موضوع میکرو لکنت موضوع بسیار پیچیده ای است که ممکن است همیشه ریشه در معماری GPU نداشته باشد، گاهی به CPU/حافظه مربوط می شود و گاهی تنها به یک به روز رسانی نرم افزار جدید نیاز دارد.

به نظر می رسد، انویدیا حداقل یکی از منابع بالقوه میکرو لکنت را با آخرین درایور رفع مشکل GeForce خود حل کرده است. با توجه به تغییرات، به طور خاص بر روی کاربرانی که از همگام سازی عمودی (V-Sync) استفاده می کنند، تمرکز می کند. همچنین برای کاربرانی که بازی نمی‌کنند، بلکه صرفاً در حال مرور وب هستند، راه حلی برای رفع لکنت وجود دارد. توضیحی برای این مشکلات توسط NVIDIA ارائه نشده است، اما همه آنها ممکن است از یک مشکل ناشی شوند.

این Hotfix مشکلات زیر را برطرف می کند:

  • وقتی همگام‌سازی عمودی فعال است، ممکن است برخی از کاربران در بازی‌ها ریز لکنت متناوب را تجربه کنند (4445940)
  • ممکن است لکنت احتمالی هنگام پیمایش در مرورگرهای وب روی پیکربندی‌های سیستمی خاص مشاهده شود (4362307)
  • (Red Dead Redemption 2) (Vulkan) لکنت مشاهده شده در برخی از نوت بوک های پیشرفته Optimus (4425987)
  • (Immortals of Aveum) به مشکلات پایداری در گیم پلی طولانی می پردازد (4415277)

درایور hotfix 551.46 بر اساس آخرین نسخه Game Ready 551.23 است. همچنین مشکلات لکنت در Red Dead Redemption 2 و برخی نگرانی‌های مربوط به ثبات را برای کسانی که Immortals of Aveum بازی می‌کنند حل می‌کند.

مانند همیشه، نصب درایور Hotfix برای گیمرهایی که در حال حاضر مشکلی با نسخه پایدار رسمی فعلی ندارند، توصیه نمی شود. انویدیا معمولاً در صورتی که نسخه Game Ready بعدی در آینده نزدیک انجام نشود، این رفع‌های فوری را منتشر می‌کند.

منبع و دانلود: NVIDIA



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر