خرید و قیمت موتور شوی نانوسان خرید و قیمت چربی زدا نانوسان

از دیگر محصولاتی که به صورت اسپری نانوسان ارائه می شود و کاربرد بسیاری در خانه دارد می توان به جرم گیر و لکه بر خانگی اشاره کرد. این شوینده قابلیت بسیار بالایی در تمیز کنندگی چربی ها در سطوح تجاری، خانگی و صنعتی دارد. یکی از ویژگی های این محصول این است که با توجه به این که اسیدی نیست مانع از خوردگی، مات شدن و یا از بین رفتن لعاب محصول می شود. این محصول هم شرایط نگهداری خاصی دارد که از جمله آن ها می توان به نگهداری آن در دمای ۵ تا ۴۵ درجه سانتی گراد اشاره کرد. این محصول باید در یک مکان خنک، دور از تابش مستقیم خورشید و همچنین یخ زدگی نگهداری شود و همچنین درب محصول همیشه به صورت کامل بسته باشد.

خرید و قیمت موتور شوی نانوسان خرید و قیمت چربی زدا نانوسان

این مزایا همگی باعث شده است افراد زیادی برای استفاده از این اسپری ترغیب شوند. موتور شوی نانوسان محلولی نانوای است که برای تمیز کردن موتور خودرو و سایر قسمت های دارای آلودگی طراحی شده است. این محصول با به حداقل رساندن آسیب به سطوح می تواند انواع آلودگی های سخت مانند چربی و دوده ها را به راحتی از سطح پاک نماید. موتور شوی خودرو نانوسان حجم 300 میلی لیتر مناسب برای تمیز کردن موتور خودرو و سایر قسمت هایی که دارای آلودگی های سرسخت و قدیمی مانند چربی ها و روسوبات روغنی طراحی شده است.

این محصول دارای ترکیبات موثر است که بدون آسیب زدن به سطوح می‌تواند انواع کثیفی ها و آلودگی ها به خصوص چربی های روی موتور را حتی بدون دخالت دست از بین ببرد. اسپری نانوسان شستشوی موتور خودرو برای پاک سازی قسمت های دور از دسترس که آلوده هستند مورد استفاده قرار می گیرد. فرمولاسیون این محصول بسیار قوی است و می تواند بسیار سریع بدون آسیب زدن به سطوح، آلودگی ها و کثیفی ها را از سطوح مورد نظر پاک کند. بعد از خرید موتور شوی نانوسان می توانید به راحتی بخش هایی از موتور خودرو که دسترسی به آن سخت است را به وسیله این اسپری از چربی ها و آلودگی ها پاک کنید.

اسپری پاک کننده چوب و Mdf

در صورتی که چربی های روی سطح سخت شده باشد توصیه می شود در صورت امکان با دستمال آن قسمت از سطح را پاک نمایید . نانوسان کلین انجین قدرت بالایی در رفع سر سخت ترین چربی ها دارد.اگر از پاک کردن چربی های قدیمی نا امید شده اید حتما این محصول را امتحان کنید.اسپری کلین انجین نانوسان دارای قابلیت نصب تریگر است و به هیچ عنوان بدون تریگر از آن استفاده نکنید. برای راحتی و در دسترس بودن فروشگاه اینترنتی کالدینو راه های متنوعی برای ثبت سفارش در اختیار شما قرار داده ایم . این محصول را فقط از نمایندگی های مجاز شرکت نانوسان خریداری نمایید. در خیلی از موارد سودجویان این محصول را با آب ترکیب کرده و با قیمت پایین تری به فروش می رساند که متاسفانه کیفیت خوبی ندارد. دور از دسترس کودکان قرار گیرد ., از ترکیب این محصول با سایر شوینده ها خودداری کنید .

برای سطوح فلزی که حس میکنید رنگ و یا روکش خاص دارند حتما قبل از مصرف تست کوچکی انجام گردد و به هیچ عنوان مواد از ظرف مخصوص خود shopkalayab خارج نشود . به اطلاع میرساند اخیرا مشاهده شده است برخی از محصولات شرکت بیز به ویژه محصولات با برند nanosun به صورت تقلبی تولید و در بازار عرضه میشوند. در صورت نرسیدن به تمیزی مورد نظر مراحل فوق را مجددا تکرار نمایید . موتور هر نوع ماشینی و جزء هایی از ماشین که کثیفی های دشوار مثل روغن و دودمان بر آنها نهفته است. دمای نگهداری برای این محصول بین ۵ تا ۲۵ درجه سانتی گراد می باشد.

  • برای سطوح فلزی دارای رنگ یا روکش خاص دارند حتما قبل از مصرف تست کوچکی انجام گیرد .
  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • برای محلول نانو هم حدودا از ۱۰ تا ۲۵ میلی لیتر در هر متر مربع استفاده می شود.
  • به دلیل استفاده از تکنولوژی نانو و بافت ریز و سلول‌ های کوچک این محصول می تواند به راحتی به عمق چربی ها نفوذ کرده و آنها را از بین ببرد.

بعد از آن باید محلول را به خوبی تکان دهید و بر روی رینگ خودرو اسپری کنید. باید دقت کنید که محلول به تمام نقاط اسپری شود و بعد بگذارید کاملا خشک شود. بعد از ۲۰ دقیقه دوباره دستمالی که در جعبه است را به محلول آغشته کنید و بر روی رینگ به صورت دورانی و در یک جهت ماساژ دهید. بعد از این کار حدود ۲۴ ساعت باید صبر کنید تا سطح نانو کشیده شده بر روی رینگ خشک و سخت شود. باید توجه داشته باشید که در طول این ۲۴ ساعت نباید رطوبت و یا گرد و غباری به رینگ بنشیند. پیشنهاد می شود قبل از استفاده از موتورشوی نانوسان قسمت های کثیف را آب گرم گرفته و سپس محلول را اسپری نمایید.

این محلول دارای خاصیت پاک کنندگی بسیار قوی برای از میان بردن چربی‌ها و دوده‌هاییست که دسترسی به آنها دشوار است. برخی از افراد براساس باورهای غلط پاکسازی موتور خودرو را امری آسیب زا می‌دانند، در حالی که تمیزی سطح خارجی موتور یک ضرورت است. چربی و جرم فراوان برجای مانده بر بدنه موتور و ادوات پیرامون آن، مانند پوششی ضخیم، مانع دفع مناسب حرارت می‌گردد . جرم‌های برجای مانده موجب بالا رفتن استهلاک موتور گردیده و در نهایت صاحب خودرو را متحمل هزینه‌هایی به مراتب سنگین‌تر می‌نماید.

و بستری ایجاد کند که شما همراهان عزیز خریدی راحت، با آگاهی کامل و بدون دغدغه داشته باشید. دقت داشته باشید هنگام مصرف از فرآورده، موتور ماشین حتما باید کامل خنک باشد. علی الخصوص روغن های سطح موتور را هم بدون مداخله دست، کاملا برطرف کند. این محصول تاثیر گذاری و تمیزکنندگی بسیار بالایی استفاده از آن بسیار آسان است و فاقد ماده مضر فرمالین می باشد. در این راستا ، مفتخریم تا به عنوان نمایندگی عرضه محصولات سلامت محور بیز به شما عزیزان ارائه خدمت کنیم .

مشخصات موتور شوی و چربی زدای نانوسان 300 میلی لیتر بدون تریگر ا Nanosun ا Nanosun

اگر برای استفاده از محصول نیاز استفاده از دست داشتید ، حتما از دستکش استفاده کنید . حتما قبل از استفاده محصول بر روی ظروف یا سطوحی که رنگ خاص یا حساس دارند ، یه ناحیه کوچک را تست کنید تا خیالتان راحت باشد . عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود.

جرم گیر و لکه بر خانگی

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر