خرده فروش ایالات متحده اکنون کارت های هدیه 100 دلاری Steam را با تمام پردازنده های گرافیکی GeForce RTX 40 اهدا می کند.

با ورود به دومین هفته پس از عرضه RTX 4070، مطمئناً مشکلی در عرضه وجود ندارد. RTX 4070 در همه جا موجود است و با قیمتی کمتر از آن چیزی که برخی انتظار دارند در دسترس است، اما در ایالات متحده ضروری نیست. برای مبارزه با فروش مشکل‌ساز، خرده‌فروش بزرگ ایالات متحده MicroCenter به تازگی شروع به اهدای کارت‌های 100 دلاری Steam با تمام پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 کرده است که در حال حاضر در سایت فهرست شده‌اند.

کاهش قیمت RTX 4070 در آلمان، منبع: VideoCardz

تمام این کاهش قیمت ها و معاملات فقط یک هفته پس از عرضه RTX 4070 است. بدون شک به زودی تعدیل قیمت بیشتری وجود دارد. در غیر این صورت، خرده فروشان باید حتی قبل از NVIDIA، حاشیه سود خود را دوباره ارزیابی کنند.

گیفت کارت کاهش قیمت نیست، اما شایان ذکر است که پلتفرم های آنلاینی وجود دارد که به افراد اجازه می دهد موجودی کارت های هدیه را با پول مبادله کنند. حتی اگر ما در مورد کاهش 15 درصدی صحبت کنیم، باز هم 85 دلار کاهش خرید یک پردازنده گرافیکی RTX 4070 است. متأسفانه، این خرده‌فروش آمریکایی تا کنون تنها زنجیره‌ای است که تصمیم گرفته به نحوی قیمت RTX 4070 را جذاب‌تر کند. با این حال، اوضاع در مناطق دیگر بهتر به نظر می رسد.

GeForce RTX 4070 تحت MSRP فروخته می شود

برخی از گیمرها از شنیدن اینکه پردازنده گرافیکی RTX 4070 با قیمت 200 دلار کمتر از RTX 4070 Ti در دسترس خواهد بود، شگفت زده شدند (مثبت و منفی). اما امروز این NVIDIA و همه شرکای هیئت مدیره هستند که از اینکه حتی با وجود چنین تفاوت قیمتی برای متقاعد کردن مشتریان برای دریافت یکی از جدیدترین پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA RTX 40 کافی نیست تعجب می‌کنند.

منبع: میکرو سنتر از طريق Reddit





منبع

MSRP → کمترین قیمت فعلی:

  • آلمان: 649 یورو → 599 یورو (-9%)
  • چین: 4,799 CNY → 4,499 CNY (-6%)
  • لهستان: 3199 PLN → 2949 PLN (-8%)

یک کارت بخرید دوتا بگیرید (کارت گرافیک و گیفت کارت).

هر روز یک خرده‌فروش جدید وجود دارد که RTX 4070 را تحت MSRP ارائه می‌کند. این دیگر یک معامله محلی نیست، بلکه قرارداد دائمی یا رسمی با مشارکت NVIDIA نیز نیست. معاملات با قیمت های پایین تر از 9٪ کمتر از MSRP اکنون اغلب در خرده فروشان مختلف قابل مشاهده است. به نظر می رسد که برخی به سادگی سعی در افزایش موجودی دارند، با توجه به اینکه اکنون یک هفته است که علاقه کمتری از سوی مشتریان وجود دارد.

پردازنده‌های گرافیکی RTX 40 با گیفت کارت استیم، منبع: MicroCenter

MicroCenter گیفت کارت 100 دلاری Steam با پردازنده گرافیکی RTX 40 اهدا می کند

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر