خدمات AT&T، Verizon پس از مشکلات قطع تماس در چندین ایالت بازیابی شدند

خدمات AT&T، Verizon پس از مشکلات قطع تماس در چندین ایالت بازیابی شدند

مشتریان AT&T و Verizon در 4 ژوئن به مدت چند ساعت قادر به تماس با سایر اپراتورها نبودند. بر اساس گزارش‌های مردم در Downdetector، این مشکل در حدود ساعت 11 صبح به وقت شرقی برای هر دو شرکت مخابراتی شروع شد و تقریباً در ساعت 5 عصر به وقت شرقی به اوج خود رسید. هزاران مشترک تحت تأثیر قرار گرفتند. بیشتر گزارش‌ها از شهر نیویورک، شیکاگو، فیلادلفیا، پیتسبورگ، ایندیاناپولیس و کلیولند و سایر مکان‌ها منتشر شده است. تعداد بسیار کمتری از کاربران T-Mobile و Cricket Wireless نیز مشکلاتی را در ارتباط خود گزارش کردند.

کمیسیون ارتباطات فدرال تلاش کرد تا نگرانی مردم را کاهش دهد و اعلام کرد که می‌دانست مشترکین چندین ایالت “نمی‌توانند تماس بی‌سیم” برقرار کنند. همچنین گفت که “در حال حاضر در حال بررسی” این مشکل است. پس از ساعت 7 عصر به وقت شرقی، هر دو شرکت Verizon و AT&T بیانیه‌هایی صادر کردند که قطعی برق در سراسر کشور را تکذیب کردند. هر دوی آنها اعتراف کردند که مشتریانشان در تماس یا ارسال پیامک با سایر اپراتورها با مشکل مواجه هستند – بنا به گزارش ورایزون Gizmodo گزارش‌های قطعی شبکه آن از سوی افرادی بود که سعی می‌کردند با مشترکین AT&T تماس بگیرند – اما هیچ‌کدام مسئولیت آن را بر عهده نگرفتند. علت اصلی این مشکل در حال حاضر ناشناخته است. AT&T گفت CNNبا این حال، تماس های 911 با وجود قطعی انجام شد.

ساعتی بعد، AT&T اعلام کرد که مشکل حل شده است. این شرکت گفت که برای یافتن راه حل “با شرکت حامل دیگر” همکاری کرده است. شرکت مخابراتی دیگر نامی نبرد، اما به احتمال زیاد Verizon بود، زیرا اکثر مشتریانی که تحت تأثیر قرار گرفتند، مشترکین دو شرکت بودند. در ماه فوریه، AT&T یک قطعی عظیم را تجربه کرد که بر خدمات تلفن همراه و اتصالات داده ای بیش از 70000 مشترک تأثیر گذاشت و مشتریان خاطرنشان کردند که حتی نمی توانند با 911 تماس بگیرند. Verizon و T-Mobile در آن زمان گفتند که مشترکان آنها نمی توانند با دوستان خود تماس بگیرند. با شماره های AT&T

منبع