حکم ما در مورد اولین هدفون Sonos

حکم ما در مورد اولین هدفون Sonos

پس از سال‌ها شایعه ورود Sonos به هدفون، Sonos Ace 449 دلاری اینجاست. آنها به خوبی طراحی شده اند و کیفیت صوتی قابل توجهی دارند. به گفته Billy Steele از Engadget، ادغام هدفون با خانواده بلندگوها آن چیزی نیست که خیلی ها انتظار داشتند، اما این ویژگی به خوبی کار می کند. آنها همچنین برای پوشیدن راحت هستند.

TMATMA

Engadget

یکی از مواردی که ممکن است باعث شود که یک اولین کار خیره کننده باشد، پشتیبانی محدود است – با بلندگوهای خودش. بله، قابلیت انتقال صدای تلویزیون از بلندگوهای Sonos به Ace در حال حاضر فقط با نوار صوتی Sonos Arc کار می کند. Sonos می گوید پشتیبانی از هر دو نسل Beam و Ray در راه است، اما هیچ جدول زمانی قطعی وجود ندارد.

اگر از بلندگوهای Sonos استفاده کرده‌اید یا نظراتی درباره آنها خوانده‌اید، احتمالاً با Trueplay آشنا هستید که آکوستیک اتاق را با میکروفون برای تنظیم دقیق صدا ترسیم می‌کند. نسخه‌ای برای Ace به نام True Cinema وجود دارد که صدای فراگیر را برای اتاقی که در آن هستید مجازی‌سازی می‌کند تا به نظر برسد که اصلا Ace را نمی‌پوشید. اما… آن هم آماده نبود.

– مت اسمیت

یوبی سافت تورنتو در حال کمک به بازسازی مشکل شاهزاده ایرانی است

بررسی Breville InFizz Fusion: The Bubble Master

اینتل رسما از Lunar Lake، تراشه رایانه شخصی Copilot+ AI خود رونمایی کرد

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

اسپاتیفای در ماه جولای و پس از گزارش‌هایی مبنی بر این اقدام در ماه آوریل، نرخ اشتراک Premium خود را در ایالات متحده به طور رسمی افزایش می‌دهد. این پلتفرم طرح فردی خود را از 11 دلار به 12 دلار در ماه و طرح Duo خود را از 15 دلار به 17 دلار در ماه افزایش می دهد – جهشی مشابه با افزایش قیمت 1 دلار و 2 دلار در سال گذشته. با این حال، طرح خانوادگی آن با 3 دلار افزایش می یابد و از 17 دلار به 20 دلار در ماه افزایش می یابد. تنها مشترکینی که استراحت می‌کنند دانش‌آموزان هستند – که به عنوان مشترکین آینده اسپاتیفای با قیمت تمام شده نیز شناخته می‌شوند – که همچنان به پرداخت ماهیانه ۶ دلار ادامه می‌دهند.

به خواندن ادامه دهید.

TMATMA

سونی

سونی اعلام کرد که در اوایل سال جاری روی هدست پلی استیشن VR2 سازگار با رایانه های شخصی کار می کند. اکنون می دانیم که چه زمانی اتفاق می افتد: 7 آگوست. قیمت آداپتور رایانه شخصی 60 دلار خواهد بود.

به خواندن ادامه دهید.

سامسونگ با نزدیک شدن به عرضه گلکسی رینگ، علیه Oura شکایت کرده است تا از اختلافات مالکیت معنوی جلوگیری کند. این شکایت می‌گوید که Oura از پتنت‌های خود برای شکایت از رقبای فناوری پوشیدنی کوچک‌تر در گذشته استفاده کرده و اشاره کرده است که ممکن است در برابر سامسونگ بسیار بزرگ‌تر نیز همین کار را انجام دهد. سامسونگ می گوید که گلکسی رینگ حق ثبت اختراع اورا را نقض نمی کند – البته.

به خواندن ادامه دهید.

منبع