حالت Overdrive Cyberpunk 2077 RT با ردیابی مسیر بی‌درنگ در ۱۱ آوریل رسما عرضه می‌شود

CDPR در کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2023 که در حال حاضر در سانفرانسیسکو برگزار می شود، تأیید می کند که فناوری جدید ماه آینده فعال خواهد شد. این بازی به عنوان چهارمین عنوانی تبدیل خواهد شد که فناوری ردیابی مسیر را در زمان واقعی پس از نمایش‌های فناوری مانند Minecraft، Portal یا Quake دریافت می‌کند.

Cyberpunk 2077 Path Tracing در حالت جدیدی به نام Ray Tracing Overdrive فعال خواهد شد. توسعه‌دهنده بازی یک پیش‌نمایش مخفیانه در GDC با فعال کردن ردیابی پرتو کامل ارائه کرد. ردیابی پرتو کامل نور رنگی طبیعی تری را فراهم می کند و سایه های نرم را اصلاح می کند.

انویدیا انتظار دارد که بازی‌های بیشتری از ردیابی مسیرهای بی‌درنگ و در حرکت رو به جلو استفاده کنند. بازی Cyberpunk 2077 به اولین عنوان پرفروش تبدیل خواهد شد که واقعاً این فناوری را برای هزاران بازیکن به ارمغان می آورد. متأسفانه، فقط آنهایی که پردازنده‌های گرافیکی RTX دارند (الزامات کامل هنوز به اشتراک گذاشته نشده است).

NVIDIA ادعا می کند که ردیابی مسیر با تغییر نحوه ایجاد بازی ها، انقلابی در بازی ایجاد می کند. NVIDIA می‌گوید تصاویر بهتر همراه با فناوری‌های پیشرفته مانند DLSS3 می‌تواند به ابزاری قدرتمند برای توسعه‌دهندگان بازی تبدیل شود که به دنبال گرافیک غیرقابل تشخیص از واقعیت هستند.

حالت Overdrive Cyberpunk 2077 RT، منبع: NVIDIA

Pawel Kozlowski، مهندس توسعه‌دهنده فناوری ارشد در NVIDIA می‌گوید: «این نه تنها تصاویر بهتری به بازیکنان می‌دهد، بلکه نوید انقلابی در کل خط تولید بازی‌ها را نیز می‌دهد.

NVIDIA و CD Projekt Red امروز تاریخ انتشار پچ جدید را تایید کردند.

Path Tracing در 11 آوریل به Cyberpunk 2077 می آید

منبع: NVIDIA





منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر