جو روگان 250 میلیون دلار دیگر از اسپاتیفای می گیرد تا ایده های بزرگ خود را به اشتراک بگذارد.

جو روگان 250 میلیون دلار دیگر از اسپاتیفای می گیرد تا ایده های بزرگ خود را به اشتراک بگذارد.

سابق مورد علاقه همه عامل ترس جو روگان مجری این برنامه احتمالاً 250 میلیون دلار ارزش دارد. این پول حتی بیشتر از اولین معامله او در سال 2020 است، که . هیچ اطلاعاتی در مورد طول مدت قرارداد جدید روگان وجود ندارد، اما این به عنوان ادامه “چند ساله” سرمایه گذاری های مختلف پادکست او تعریف شده است.

حتی برای نتیجه روگان بهتر است؟ این قرارداد به Spotify اجازه می‌دهد تا پادکست‌های Rogan را روی پلتفرم‌های دیگر، از جمله نسخه ویدیویی برای YouTube، توزیع کند. این قرارداد یک توافقنامه تقسیم درآمد را بر اساس فروش تبلیغات تعیین می کند، بنابراین احتمالاً پول بیشتری به جیب کمدین وارد می کند. همچنین حداقل ضمانت اولیه برای آن وجود دارد، اما مبلغ مالی فاش نشده است.

ظاهراً Spotify در حال مذاکره مجدد برای قراردادهای در حال انقضا با سازنده محتوای موجود است تا حداقل ضمانت‌های کمتری را ارائه دهد، اما ممکن است این موضوع در مورد Rogan صدق نکند. این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای بازنگری در این شرایط قرارداد است تا امکان انتشار در پلتفرم‌های دیگر مانند YouTube را فراهم کند، که دقیقاً همان کاری است که در اینجا با Rogan انجام می‌دهد.

به احتمال زیاد آستانه هدف تعداد مخاطبان نیز وجود دارد، همانطور که در مورد قرارداد 2020 او وجود داشت. با این حال، او درست از کنار آن عبور خواهد کرد تجربه جو روگان حتی کتک زدن تراویس کلسه در مورد تیلور سوئیفت و آه کشیدن، پادکست تاکر کارلسون. این سه نفر برتر فعلی هستند.

علیرغم اینکه روگان تعداد زیادی گوش به Spotify آورده است، اما به طور منظم منبع بحث و جدل بوده است. او در طول این سال‌ها بسیاری از مزخرفات ناآگاهانه Covid را مطرح کرده است، که باعث به‌روزرسانی سیاست اطلاعات نادرست Spotify شد. این امر منجر به تحریم کاربران و سازندگان شد. معروف‌تر از همه، نیل یانگ، آهنگ‌هایش را به نشانه اعتراض از استریمر بیرون کشید.

Spotify با نامیدن خود به عنوان یک پلتفرم و نه ناشر، این کار را انجام داده است. با این حال، این قرارداد جدید به معنای واقعی کلمه باعث شده است که شرکت پادکست های جو روگان را در سایر سیستم عامل ها منتشر کند. البته سال‌هاست که روگان را روی پلتفرم خودش منتشر می‌کند.

همچنین این موضوع همیشه مطرح است که Spotify چگونه به هنرمندان پرداخت می کند. این شرکت به دلیل پرداخت بسیار کم به نوازندگان مشهور است. این باعث می‌شود فرد رویای دنیایی را ببیند که در آن نوازندگان یک قطعه کوچک از آن پای روگان را دریافت کنند، اما، افسوس، این در کارت‌ها نیست. Spotify ۱۰۰ میلیون دلار را برای تقویت تنوع در پادکست‌ها و موسیقی کنار گذاشت، اما در نهایت هی، این فکر مهم است.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع