جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، سخنرانی قدرتمندی را در SIGGRAPH 2023 در 8 آگوست ارائه خواهد کرد.

– NVIDIA (@nvidia) 29 ژوئن 2023

در SIGGRAPH سازندگان کارت گرافیک اغلب کارت های گرافیک ایستگاه های کاری جدید را اعلام می کنند، که دقیقاً همان چیزی است که متخصصان شرکت کننده در نمایشگاه تجاری باید از آن استفاده کنند. NVIDIA به تازگی اعلام کرده است که در 8 آگوست میزبان یک سخنرانی کلیدی خواهد بود که توسط جنسن هوانگ، مدیرعامل و رئیس NVIDIA ارائه خواهد شد.





منبع

سخنرانی اصلی آینده بر روی هوش مصنوعی متمرکز خواهد شد.

SIGGRAPH بر طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با گرافیک کامپیوتری، از جمله مدل سازی سه بعدی، انیمیشن، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، جلوه های بصری، بازی، بینایی کامپیوتر، رندر و غیره تمرکز دارد. این کنفرانس بستری را برای نمایش آخرین پیشرفت ها، تکنیک ها و نوآوری ها در این زمینه ها فراهم می کند.

انویدیا در مورد آنچه که ما از این سخنرانی اصلی انتظار داریم کوتاه است، اما به احتمال زیاد روی هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد، که بدون شک موضوع شماره یک امسال است. این شرکت قول می‌دهد «نگاهی انحصاری به برخی از جدیدترین فناوری‌های خود از جمله تحقیقات برنده جوایز، پیشرفت‌های OpenUSD و آخرین راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید محتوا» داشته باشد.

مدیر عامل NVIDIA سخنرانی اصلی را در SIGGRAPH ارائه می دهد

مدیر عامل NVIDIA برای بحث در مورد آینده محاسبات نسل بعدی روی صحنه خواهد رفت. SIGGRAPH (گروه مورد علاقه ویژه در زمینه گرافیک کامپیوتری و تکنیک های تعاملی) سازمانی است که بر گرافیک کامپیوتری تمرکز دارد. در این رویداد که سالانه برگزار می شود، استادان گرافیک، علاقه مندان و دانشجویان برای دوره های آموزشی، کارگاه ها و پانل های بحث دعوت می شوند.

این احتمال وجود دارد که NVIDIA کارت های گرافیکی RTX ADA بیشتری را در SIGGRAPH معرفی کند. یکی از کارت های گرافیکی که باید به زودی عرضه شود RTX A5000 است. این شرکت تاکنون تنها مدل های دسکتاپ A6000 و A4000 را عرضه کرده است.

به ما بپیوندید در #SIGGRAPH2023 و از بنیانگذار و مدیر عامل ما جنسن هوانگ بشنوید، که یک سخنرانی ویژه در 8 آگوست ارائه خواهد کرد. نگاهی انحصاری به تحقیقات برنده جایزه ما داشته باشید #OpenUSD تحولات و #AIراه حل های قدرتمند برای تولید محتوا pic.twitter.com/HYdJjllr8p

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر