جدیدترین شیرین کاری بازاریابی ایکس باکس مایکروسافت یک کنترلر با بوی پیتزا است

بله، این یک ترفند بازاریابی است که همتراز با Xbox Series X با مضمون TMNT است که مایکروسافت دو سال پیش ارائه داد. شما در نهایت بیشتر از خودتان برای پارامونت انجام می دهید. با این حال، به این موضوع نگاه کنید: بر خلاف دونات کریسپی کرم ایکس باکس، پس از چند هفته همچنان چیزی برای نشان دادن به دوستان خود خواهید داشت.





منبع

هیچ راهی برای خرید یکی از این گیم پدها وجود ندارد، حتی اگر از زمانی که Eastman و Laird اولین کمیک را ساخته اند، طرفدار TMNT بوده اید. در عوض، باید Xbox Game Pass را دنبال کنید توییتر X و ریتوییت کنید یک پست حداکثر تا 13 آگوست اگر حتماً باید از یک کنترلر با بوی پیتزا استفاده کنید، این کنترلرها در مرکز تجربه مایکروسافت در خیابان پنجم نیویورک برای یک رویداد تبلیغاتی دوم آگوست حضور خواهند داشت – اما احتمالاً بهتر است فقط یک پای سفارش دهید و بین سطوح لقمه بگیرید.

مایکروسافت با همکاری های جدید ایکس باکس غریبه نیست، اما جدیدترین آن قطعا بدبوترین آن است. این شرکت به پارامونت کمک می کند تا برنامه های آینده را ارائه کند Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem این فیلم با اهدای دسته محدودی از کنترلرهای Xbox با بوی پیتزا. بله، شما می توانید بوی پنیر و پپرونی را در حین بازی حس کنید، حتی اگر پای دیشب هنوز در یخچال بماند.

این طرح در چهار نوع ارائه می شود که نشان دهنده سبک چهار لاک پشت (دوناتلو، لئوناردو، میکل آنژ و رافائل) است. به غیر از پخش‌کننده عطر داخلی، اینها در غیر این صورت کنترلرهای Xbox موجودی هستند که اتفاقاً سبک TMNT را تراوش می‌کنند. شما در مورد دوستان خود برتری نخواهید داشت انتقام خردکن، جدای از نگاه و بوییدن قسمت.