جایگزین توییتر Bluesky دیگر فقط برای دعوت نیست

Bluesky لوگوی خود را تغییر داد و اکنون به همه اجازه می دهد پست ها را حتی بدون حساب کاربری مشاهده کنند

Bluesky، جایگزین توییتر منبع باز، اکنون برای همه باز است. پس از مدتی کمتر از یک سال در نسخه بتا و با بیش از سه میلیون کاربر، اگر خرابه‌های X (توئیتر سابق) یا Threads این کار را برای شما انجام ندهند، پلتفرم رسانه اجتماعی گزینه‌ای است.

Bluesky زندگی خود را به عنوان یک پروژه داخلی در توییتر جک دورسی آغاز کرد، اما پس از تصاحب ایلان ماسک، به همکاری خود با نهادی که اکنون به عنوان X شناخته می شود، پایان داد. جی گرابر، مدیرعامل Bluesky به Engadget می گوید: «ما واقعاً معتقدیم که آینده اجتماعی باز و غیرمتمرکز است و باید باشد. “این چیزی است که ما فکر می کنیم به طور کلی برای گفتگوی عمومی خوب است.”

به غیر از وضعیت غیرمتمرکز، این سرویس از نظر عملکردی مشابه X و Threads است. پست‌ها توییت نیستند بلکه «اسکیت» هستند. یک جدول زمانی زمانی وجود دارد، اما می‌توانید فیدهای الگوریتمی متعددی را که توسط کاربران دیگر ایجاد شده‌اند نیز دنبال کنید. (فید دوستان ساکت مرا مجذوب خود کرده است – کاربرانی که شما آنها را دنبال می کنید و اغلب پست نمی گذارند.)

می توانید من را در آنجا پیدا کنید @thatmatsmith.bsky.social. من احتمالا یکی از آن دوستان ساکت خواهم بود.

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

چگونه کارشناسان امنیتی باج افزار را کشف می کنند

جینا کارانو بازیگر سابق ماندالوریایی از دیزنی شکایت کرد — با کمک ایکس

Final Fantasy 7 Rebirth یک بازی کارتی اعتیادآور و برخی مکانیک‌های اجتماعی آشنا را اضافه می‌کند

استمی‌توانید این گزارش‌ها را روزانه مستقیم به صندوق ورودی خود تحویل بگیرید. همینجا مشترک شوید!

بر اساس گزارش ها، این سرویس استریم در ایمیلی به مشترکین آمریکایی هشدار داده است.

اگر برای نتفلیکس کار می کرد … دیزنی پلاس به مشترکان خود ایمیل می فرستد و آنها را در مورد تغییر شرایط خدمات خود مطلع می کند. قرارداد خدمات آن اکنون بیان می‌کند که کاربران نمی‌توانند گذرواژه‌های خود را در خارج از خانواده خود به اشتراک بگذارند «مگر اینکه در سطح خدمات (آنها) اجازه دیگری داده باشد، که گزینه‌های اشتراک جدیدی را در آینده پیشنهاد می‌کند. شاید وقت آن رسیده باشد که مامان و بابا اشتراک خود را بخرند. میگم مامان و بابا یعنی تو.

به خواندن ادامه دهید.

او تهدید کرد که علیه همان فردی که اکانت ElonJet را اداره می کرد، اقدام قانونی خواهد کرد.

تیلور سوئیفت یک دانشجوی فلوریدا را تهدید کرده است که با ایجاد حساب‌های اجتماعی متعددی اطلاعات لحظه‌ای از مکان هواپیمای شخصی او را منتشر می‌کند. دانش آموزی که توسط تیم سوئیفت تحت پیگرد قانونی قرار می گیرد، همان فردی است که حساب ElonJet را که جت ایلان ماسک را ردیابی می کرد، اداره می کرد. فیس‌بوک و اینستاگرام حساب‌های سوئینی را که سفرهای هوایی سوئیفت را ردیابی می‌کنند، در اواخر سال گذشته ممنوع کردند، اما هنوز هم در Bluesky، Mastodon، تلگرام و سایر سایت‌ها فعال هستند.

به خواندن ادامه دهید.

و سوئیچ قدیمی است.

TMATMA

Engadget

نینتندو سوییچ تقریباً در هفت سالگی ثابت می کند که در کنسول هیبریدی هنوز حیاتی وجود دارد. عمر کافی برای نینتندو برای افزایش ارقام فروش پیش بینی شده خود برای سال مالی جاری است. در انتشار درآمد سه ماهه سوم، این شرکت اعلام کرد که فروش پیش بینی شده سوییچ را از 15 میلیون به 15.5 میلیون افزایش می دهد. این عالی است، اما سوئیچ 2 کجاست؟

به خواندن ادامه دهید.

منبع