توییتر در حال کار بر روی ابزارهای انتشار جدید برای مقالات طولانی است

سال گذشته به طور رسمی اعلام شد، Notes به عنوان “روشی برای نوشتن طولانی تر در توییتر” مطرح شد و در ابتدا به کاربران منتخبی در کانادا، غنا، بریتانیا و ایالات متحده محدود شد. قابل ذکر است، این موضوع قبل از اواخر همان سال، اما پس از اعلام قصد خود برای خرید شرکت، اعلام شد. از آن زمان تاکنون این اولین باری است که توییتر این ویژگی را تایید می کند.

یاد آوردن ؟ قرار بود این قابلیتی باشد که به کاربران توییتر اجازه می‌دهد هر چه می‌خواهند بنویسند و از حد معمول کاراکترهای توییتر عبور کنند. در آن زمان، این محدودیت تنها 280 کاراکتر بود. پس از چندین به‌روزرسانی در سال جاری، مشترکین آبی توییتر می‌توانند. اکنون، ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت ظاهرا تایید کرده است که این شرکت همچنان روی ویژگی Notes کار می کند، اما در حال تغییر نام آن به مقالات توییتر است.

این به کاربران امکان می دهد مقالات بسیار طولانی و پیچیده را با رسانه های ترکیبی ارسال کنند. در صورت تمایل می توانید یک کتاب منتشر کنید.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 18 جولای 2023

که در ماسک در توییتی که به تغییر نام اشاره می‌کند، تأیید می‌کند که مقالات مکانی برای ارسال «مقالات طولانی و پیچیده با رسانه‌های مختلط» خواهد بود. او ادامه می دهد که اگر بخواهید می توانید یک کتاب منتشر کنید.





منبع