توییتر در حال تلاش برای رفع مشکل تایید شده هرزنامه DM است که ایجاد کرده است

این شرکت در حال افزودن یک تنظیم جدید است که پیام‌های حساب‌های تأیید شده‌ای را که دنبال نمی‌کنید به صندوق ورودی «درخواست‌های پیام» هدایت می‌کند، نه به صندوق ورودی اصلی. به گفته توییتر، تنظیمات جدید به‌طور خودکار برای هر کسی که قبلاً DM خود را برای همه باز کرده بود، فعال می‌شود، اگرچه آنها می‌توانند «در هر زمانی که بخواهند به عقب برگردند».

در پستی که آخرین تغییر را اعلام می‌کند، به نظر می‌رسد حساب پشتیبانی توییتر شیوع DM‌های اسپم از حساب‌های تایید شده را تایید می‌کند. در آن نوشته شده است: “ما در حال اضافه کردن یک تنظیم پیام جدید هستیم که باید به کاهش تعداد پیام های هرزنامه در DM کمک کند.”

این تغییر قابل توجهی نسبت به تغییری است که ماسک اخیراً تأیید کرده است و به مشترکین پولی Twitter Blue اجازه می دهد بدون در نظر گرفتن وضعیت دنبال کردن، به هر کاربری پیام مستقیم بدهند. اما در حالی که ماسک این تغییر “ربات‌های هوش مصنوعی” را کاهش می‌دهد و منجر به هرزنامه بیشتر DM می‌شود.





منبع

از 14 ژوئیه، یک تنظیم پیام‌های جدید اضافه می‌کنیم که به کاهش تعداد پیام‌های هرزنامه در DM کمک می‌کند. با فعال بودن تنظیم جدید، پیام‌های کاربرانی که دنبال می‌کنید به صندوق ورودی اصلی شما می‌رسند و پیام‌هایی از کاربران تأیید شده که دنبال نمی‌کنید…

— پشتیبانی توییتر (@TwitterSupport) 13 جولای 2023