تلویزیون YouTube یک گزینه بهبودیافته 1080p دریافت می کند که کیفیت ویدیوی بهتری را ارائه می دهد

تلویزیون YouTube یک گزینه بهبودیافته 1080p دریافت می کند که کیفیت ویدیوی بهتری را ارائه می دهد

کاربران YouTube TV یک گزینه ویدیویی با کیفیت بالاتر برای همه چیز از تماشای برنامه های مورد علاقه خود تا تماشای یک بازی زنده دریافت می کنند. Google تنظیمات جدیدی به نام 1080p Enhanced را برای مشترکین YouTube TV و کانال‌های Primetime ارائه می‌کند. تنظیم بهبودیافته 1080p وضوح 1080p60 موجود را از طریق افزایش نرخ بیت بهبود می‌بخشد – تعداد بیت‌هایی که در هر ثانیه پردازش می‌شوند.

گوگل این به‌روزرسانی را پس از انتشار پست یکی از کاربران Reddit در این پلتفرم تأیید کرد. با توجه به پاسخ، تنظیمات 1080p Enhanced “بالاترین کیفیت ویدیوی ما را ارائه می دهد”. کاربران Reddit که قبلاً به 1080p Enhanced دسترسی دارند گزارش می دهند که وضوح برای همه کانال های مشابه 1080p60 مانند Paramount و Syfy در دسترس است. گزینه 1080p Enhanced نیز از YouTube Premium سال 2023 پیروی می کند که کیفیت ویدیو را برای مشترکین Premium در پلتفرم اصلی شرکت افزایش داد.

در این حالت، هر مشترک YouTube TV و کانال‌های Primetime با دستگاه پخش جریانی سازگار با 4K به‌روزرسانی شده باید با دسترسی به تنظیمات کیفیت ویدیو به این گزینه دسترسی پیدا کند. با این حال، گوگل باگی را کشف کرده است که کاربران را از انتخاب دستی 1080p Enhanced باز می دارد. با این حال، این شرکت گزارش می دهد که این اشکال بر کیفیت تصویر تأثیر نمی گذارد و در تلاش است تا مشکل را برطرف کند.

منبع