اگر می خواهید یک تلویزیون واقعاً برجسته بخرید، باید سریع عمل کنید. تلویزیون‌های فریم 2023 سامسونگ در روز پرایم در آمازون به فروش می‌رسند و تخفیف‌ها به ویژه برای برخی از مدل‌ها بسیار زیاد است. این خط در حال حاضر از 548 دلار برای مدل 32 اینچی مناسب برای اتاق خواب شروع می شود، اما شیرین ترین معامله برای مدل 55 اینچی است که به 988 دلار کاهش یافته است – 34 درصد تخفیف. با این قیمت‌ها یک قاب الحاقی دریافت نخواهید کرد، اما صرفه‌جویی به اندازه‌ای است که ممکن است برایتان مهم نباشد.

قاب (55 اینچی، 2023)

جذابیت تلویزیون‌های فریم مثل همیشه واضح است: این مجموعه‌ای است که در صورت عدم استفاده به عنوان اثر هنری دو چندان می‌شود. آن را روی دیوار خود نصب کنید (خوشبختانه کیت موجود است) و با استفاده از تصاویر حرفه ای یا خودتان با دکور ترکیب می شود. اگر می‌خواهید آثار کلاسیک داشته باشید، معمولاً باید مشترک فروشگاه هنر سامسونگ شوید یا آثار جداگانه بخرید، اما داشتن یک ون گوگ یا ورمیر در اتاق نشیمن می‌تواند ارزشمند باشد. مدل‌های 2023 روکش مات دارند که بازتاب‌ها را کاهش می‌دهد و ظاهری شبیه بوم به آن‌ها می‌دهد.

راهنمای خرید روز نخست شما: همه ما را ببینید روز نخست پوشش. خرید کنید بهترین معاملات پرایم روز در یاهو لایف Engadget را دنبال کنید بهترین معاملات فناوری Amazon Prime Day. در مورد بیاموزید روندهای روز نخست در در دانستن. از کارشناسان اتومبیل اتوبلاگ در مورد مواردی که باید در مورد خودروهای ضروری خرید کنید بشنوید معاملات پرایم روز و پیدا کنید فروش پرایم روز برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.



منبع

اینها تلویزیون های رده بالای سامسونگ نیستند، بنابراین وضوح یک پنل 8K یا کنتراست واضح OLED را نخواهید داشت. با این حال، آن‌ها هنوز هم یک تصویر 4K دقیق ارائه می‌دهند، و مجموعه‌هایی با ویژگی‌های کامل با کنترل دستیار صوتی، حالت بازی و طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها هستند. با این قیمت‌ها، اگر تلویزیون دیواری می‌خواهید یا از خرید یک صفحه نمایش معمولی صرف نظر کرده‌اید، انتخاب‌های آسانی هستند.