تلاش برای قاچاق 70 کارت گرافیک NVIDIA Quadro توسط گمرک هنگ کنگ خنثی شد

گمرک به سرعت تشخیص داد که GPU ها و خرچنگ ها 600 هزار هنگ کنگ (حدود 76 هزار دلار) ارزش دارند. با میانگین ارزش فعلی یک کیلوگرم خرچنگ (30 دلار)، این بدان معنی است که ارزش کارت های گرافیک بیش از 67 هزار دلار بود.

چرا قاچاقچیان برای چنین GPU قدیمی همه چیز را به خطر می اندازند، ما نمی دانیم. چیزی که ما می دانیم این است که این پردازنده گرافیکی حتی برای cryptominers ارزش زیادی ندارد، زیرا تنها 4 گیگابایت حافظه GDDR5 را ارائه می دهد.

در 28 آوریل، گمرک هنگ کنگ یک خودروی شخصی را به ظن قاچاق متوقف کرد. این خودرو در واقع محموله غیرمعمولی داشت که شامل 280 کیلوگرم خرچنگ زنده و… 70 کارت گرافیک بود.

یک محموله غیرمعمول توسط گمرک HK کشف شده است.

اگرچه این به سختی اتفاق می‌افتد، زیرا پردازنده‌های گرافیکی که قاچاق می‌شدند، اکنون سری‌های NVIDIA Quadro K2200 «کمی قدیمی» بر اساس معماری Maxwell هستند. ما در حال حاضر به یک GPU 9 ساله نگاه می کنیم و چیزی که به راحتی می توان با قیمت حدود 160 دلار پیدا کرد. ثبت نام.

تلاش برای قاچاق اشتباه می شود

این اولین بار نیست که قطعات کامپیوتر به عنوان محموله ثبت نشده یافت می شود. جدیدترین موارد 84 SSD پنهان در یک اسکوتر برقی بود. سال گذشته یک مرد مجرد تلاش کرد 160 پردازنده را که به بدنش بسته شده بودند قاچاق کند. با این حال، این ممکن است مبتکرانه ترین ایده تا کنون باشد.

پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA Quadro K2200، منبع: HK Customs

منبع: گمرک هنگ کنگ، ثبت نام، سخت افزار تام





منبع

پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA Quadro K2200، منبع: HK Customs

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر