تقریباً زمان آن رسیده است که مشتریان T-Mobile سال رایگان MLB.TV خود را مطالبه کنند

Menu

قرارداد سالانه T-Mobile برای طرفداران بیسبال بازگشته است. از سه‌شنبه تا یکشنبه، مشتریان شرکت مخابراتی می‌توانند یک اشتراک سالانه رایگان در MLB.TV برای دسترسی مستقیم و بر اساس تقاضا به کل فصل بیسبال لیگ برتر درخواست کنند.

این نهمین سال متوالی است که T-Mobile این قرارداد را ارائه می‌کند، که شرکت‌ها آن را تا سال 2028 تمدید کرده‌اند. MLB.TV به شما امکان می‌دهد تمام بازی‌های فصل عادی خارج از بازار را تماشا کنید و بازی‌های آموزش بهار را انتخاب کنید. (متاسفانه، محدودیت‌های خاموشی، که عموماً توسط همه کسانی که از آن‌ها سود نمی‌برند متنفرند، در مورد بازی‌های داخل بازار اعمال می‌شود.) آنها با کیفیت HD پخش می‌شوند و این سرویس از DVR و کنترل‌های پخش درون بازی پشتیبانی می‌کند.

بسته پخش معمولاً 150 دلار برای فصل یا 30 دلار در ماه هزینه دارد، بنابراین این یک امتیاز خوب برای طرفداران بیسبال است. فقط از فردا تا یکشنبه می‌توانید این پیشنهاد را در برنامه T Life (سه‌شنبه‌های T-Mobile سابق) (iOS و Android) درخواست کنید، بنابراین فراموش نکنید که آن را در این مدت کوتاه درخواست کنید.

به عنوان یک ترفند تبلیغاتی برای کمک به بستن قرارداد، T-Mobile یک “دکمه مخفی بیسبال” را معرفی می کند. دستگاه بلوتوث به رایانه شما متصل می شود و می توان آن را به گونه ای تنظیم کرد که “به طور محتاطانه از بیسبال به “کار” با کلیک واقعی یک دکمه تغییر کند. (این همان ایده مارس Madness Boss Button است، فقط به صورت فیزیکی.) اگر به چنین چیزهایی اهمیت می دهید، می توانید برای شانس بردن یک قرعه کشی شرکت کنید.

منبع