تریلر The Rings of Power تاریخ انتشار فصل دوم را فاش می کند

تریلر The Rings of Power تاریخ انتشار فصل دوم را فاش می کند

آمازون ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت هم بسیار موفق بود و هم در جامعه طرفداران LOTR بسیار تفرقه افکن بود. (سوال جداگانه، دارد هر اقتباس اخیر یا محتوای جدید در یک فرنچایز محبوب باعث تفرقه نمی شود؟ فکر برای زمان دیگری.) بسیاری از مردم در مورد اینکه چگونه آمازون باید فصل اول را حذف کند و دوباره شروع کند، غر می زدند، اما واضح است که هرگز این اتفاق نمی افتاد. اتفاقی که می افتد همان فصل دو است حلقه های قدرت اولین تریلر و تاریخ انتشار آن 29 آگوست است.

من یک طرفدار بزرگ ارباب حلقه‌ها هستم و فصل یک را اگر ضروری نباشد، لذت‌بخش می‌دانم، اما از این که چگونه اوضاع برای فصل دوم اینجا پیش می‌رود، خوشم می‌آید. هنگامی که سائورون خود را نشان می دهد و شروع به سفت کردن طناب در تمام سرزمین میانه می کند، ما از نبردهای حماسی و موجودات خزنده زیادی دریافت می کنیم. همچنین نگاه هایی به او در شکل «عادلانه» او وجود دارد که او عنوان حلقه های قدرت را با Celebrimbor جعل می کند.

آمازون می گوید که سه قسمت اول در 29 آگوست منتشر می شود و هر هفته آثار بعدی را دنبال می کنند. مانند فصل اول، این فصل نیز در مجموع دارای هشت قسمت خواهد بود.

این اعلامیه کمتر از یک هفته پس از آن منتشر شد که کمپانی برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد که یک فیلم لایو اکشن جدید ارباب حلقه‌ها را در سال 2026 در سینماها عرضه خواهد کرد. با عنوان آزمایشی شکار برای گالوم، این فیلم توسط اندی سرکیس، بازیگر نقش گولوم در فیلم پیتر جکسون کارگردانی شده است ارباب حلقه ها و هابیت سه گانه ها این پروژه در همان دنیایی اتفاق می‌افتد که جکسون ساخته است، در حالی که سریال آمازون یک موجودیت کاملاً مجزا است. اگرچه مقداری DNA مشترک وجود دارد – فصل اول حلقه های قدرت مانند فیلم‌های جکسون در نیوزیلند فیلم‌برداری شد و هاوارد شور، آهنگساز، موضوع اصلی نمایش آمازون را پس از به ثمر رساندن هر شش فیلم سرزمین میانه نوشت.

اوه، و لگو این مجموعه باورنکردنی Barad-Dur را حذف کرد – این یک هفته بزرگ برای ارباب حلقه ها در سراسر صفحه است!

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع