تبلت های آمازون فایر در حال حاضر تا 35 درصد تخفیف دارند

Menu

این ممکن است زمان خوبی برای خرید یکی از جدیدترین تبلت های آمازون باشد زیرا بسیاری از آنها در فروش هستند و تا 35 درصد تخفیف دارند. این فروش Fire HD 10 2023 را به 95 دلار کاهش می دهد که تنها 15 دلار بیشتر از رکورد پایین آن است و 32 درصد کمتر از قیمت فهرست 140 دلار است. این مدل با 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پردازنده سریعتر نسبت به دفعه قبل عرضه می شود. صفحه نمایش 1080p HD با لمس و قلم سازگار است و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و دیگری در پشت وجود دارد. توجه داشته باشید که این مدل تبلیغات را روی صفحه قفل نمایش می دهد. اگر ترجیح می‌دهید آن تبلیغات را نبینید، نسخه بدون آگهی نیز در فروش است و در حال حاضر ۱۵ دلار بیشتر با قیمت ۱۱۰ دلار است.

آمازون

آخرین تبلت 10 اینچی آمازون در حال حاضر 35 درصد از قیمت لیست تخفیف دارد.

95 دلار در آمازون

همه تبلت‌های Fire لوح‌های ارزان قیمتی هستند که به شما امکان می‌دهند وب را مرور کنید، نمایش‌ها را تماشا کنید و بازی‌های معمولی انجام دهید. اگر به دنبال یک تبلت کارآمد هستید که به طور قابل توجهی هزینه بیشتری دارد، احتمالاً آنها بهترین انتخاب نیستند. شما نمی‌توانید برنامه‌های اپل را اجرا کنید، که به نظر واضح می‌رسد، اما تبلت‌های Fire نیز به طور بومی از فروشگاه Google Play پشتیبانی نمی‌کنند – حتی اگر سیستم عامل Fire انشعابی اندروید است. برنامه‌های قابل دسترس از فروشگاه برنامه آمازون می‌آیند که شامل اکثر پخش‌کننده‌های اصلی مانند Netflix، Max، Peacock، برنامه‌های اجتماعی مانند TikTok و Instagram و تعداد زیادی بازی معمولی است. اگر فقط به دنبال راهی برای سرگرم کردن خود پس از یک روز کارآمد هستید، تبلت‌های Fire یکی از معدود راه‌های انجام این کار را با قیمت کمتر از 100 دلار ارائه می‌کنند. و مانند همه دستگاه‌های آمازون، الکسا برای پاسخ به سؤالات و کنترل چراغ‌ها، دوربین‌ها و زنگ‌های خانه هوشمند شما ساخته شده است.

در جای دیگر فروش، Fire HD 8 به 65 دلار کاهش یافته است که 35 درصد تخفیف و حدود 10 دلار بیشتر از رکورد پایین آن است. این یک نسخه 8 اینچی از تبلت آمازون است، با 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش 1280 در 800 با تراکم 189 ppi. یک دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و عمر باتری ادعا شده 13 ساعت وجود دارد. این نیز یک مدل با تبلیغات قفل است، نسخه بدون تبلیغات 80 دلار است.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع