بیایید در مورد Xbox صحبت کنیم | اخبار بازی های این هفته

بیایید در مورد Xbox صحبت کنیم |  اخبار بازی های این هفته

هیچ کس پیشنهاد نمی کند که مایکروسافت باید ساخت سخت افزار بازی های ویدیویی را متوقف کند. آنچه ما در اینجا در کانال‌های تاریک و پیچیده Engadget Slack در نظر گرفته‌ایم، این است که آیا مایکروسافت باید به ساخت کنسول‌های متمایز نسلی در چرخه سخت‌افزاری سنتی ادامه دهد یا خیر. اساسا ایکس باکس به جعبه نیاز دارد؟ مایکروسافت مشغول ساختن پایه و اساس آینده ای مبتنی بر پلتفرم و اولین ابر برای بازی های ویدیویی بوده است و همواره در رقابت کنسولی از سونی و نینتندو عقب تر است. پس چرا مدیران سعی می کنند ما را در مورد Xbox نسل دهم فوق العاده هیجان زده کنند؟

شاید مایکروسافت پس از هرج و مرج پیرامون Xbox One و ویژگی‌های DRM همیشه روشن آن در سال 2013، در مورد فاش کردن یک تغییر شدید اکوسیستم مردد باشد. پس از سرازیر شدن بازخوردهای منفی در مورد ایده یک کنسول دائما آنلاین، Xbox مجبور شد به سرعت برنامه‌های راه‌اندازی خود را تغییر دهد. ، در حالی که سونی پلی استیشن 4 را در یک دور پیروزی زودهنگام برد. این کار صحنه را برای دهه بعدی فروش کنسول آماده کرد، و این درسی است که با هر استودیویی همراه خواهد بود – به خصوص استودیویی که تلاش می کند پخش و بازی های ابری را عادی کند.

این قابل درک است، اما این واقعیت را تغییر نمی دهد که سخت افزار در دسترس، مقرون به صرفه (و احتمالاً دستی) برای چشم انداز و سرمایه گذاری فعلی مایکروسافت معنادار است. حداقل بیش از یک کنسول گران قیمت.

داستان های این هفته

یه خوشمزه حلقه الدن ورود

حلقه الدنگسترش Shadow of the Erdtree در 21 ژوئن برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. این یکی از مدت‌ها پیش آمده است: FromSoftware DLC را در فوریه 2023 اعلام کرد و زمان زیادی را برای بازیکنان به وجود می‌آورد تا برای مازوخیسم بیشتر روان شوند. تریلر جدید سه دقیقه‌ای Shadow of the Erdtree مکان‌های گسترده و رئیس‌های حماسی را با الهام از ترکیب‌های آشفته حیوانات، حشرات و عناصر به نمایش می‌گذارد. هزینه توسعه 40 دلار است و پیش‌سفارش‌ها در حال حاضر فعال هستند.

Borderlands اثر کیت بلانشت

من فقط بیرون می آیم و این را می گویم: فکر می کنم کیت بلانشت یک لیلیت عالی می سازد. اولین تریلر تابستان امسال فیلم Borderlands بیرون است و به نظر می رسد مکس دیوانه ملاقات می کند نگهبانان کهکشان – به هر حال به طور خلاصه Borderlands است. این فیلم با بازی بلانشت، جیمی لی کرتیس، کوین هارت، جک بلک و آریانا گرینبلات به کارگردانی الی راث ساخته شده است و قرار است در تاریخ 9 آگوست اکران شود.

ایکس باکس باید از کسب و کار کنسول خارج شود

پنج‌شنبه گذشته، مدیران ایکس‌باکس روشن کردند که قصد ندارند بازار سخت‌افزاری سنتی را کنار بگذارند و کنسول نسل بعدی را به نمایش گذاشتند که نشان‌دهنده «بزرگ‌ترین جهش فنی است که تا به حال دیده‌اید». جالب است، اما با توجه به موقعیت مایکروسافت در صنعت، به نظر نمی رسد که Xbox دیگر نیازی به ساخت کنسول داشته باشد.

پس از تصاحب نیمی از صنعت، مایکروسافت اکنون با بیش از 30 استودیو داخلی، یک ناشر بزرگ بازی است. بسیاری از این تیم های توسعه شهرت جهانی دارند و دارای تاریخچه های غنی و چند پلتفرمی هستند. همچنین اپراتور یکی از بزرگترین خدمات اشتراک بازی در جهان، Game Pass است.

Game Pass در طول همه‌گیری به شدت رشد کرد، اما اشتراک‌ها راکد ماندند. در اسناد دادگاه آوریل 2022، مایکروسافت فاش کرد که 21.9 میلیون مشترک Game Pass و 11.7 میلیون عضو Xbox Live Gold در سراسر کنسول های خود دارد که در مجموع 33.6 میلیون کاربر است. هفته گذشته، مایکروسافت فاش کرد که Game Pass دارای 34 میلیون مشترک است که شامل PC Game Pass و Game Pass Core، نام جدید Xbox Live Gold می شود. حتی با فرض اینکه PC Game Pass در سال 2022 مشترک صفر داشته باشد، این بدان معناست که اشتراک Game Pass در 22 ماه گذشته فقط 1 درصد رشد داشته است. سناریوی محتمل‌تر این است که تعداد کل اشتراک‌ها در این مدت واقعاً کاهش یافته است – اگرچه حداقل ممکن است افراد بیشتری نسبت به قبل برای خدمات کامل هزینه پرداخت کنند.

برنامه مایکروسافت برای این نسل کنسول برای همه روشن بود: فروش سخت افزار و فروش خدمات اشتراکی که با بازی های خودش پر شده است. به نظر می رسد، فروش Game Pass به کسی بدون Xbox کار سختی است، و افراد کافی ایکس باکس نمی خرند. مایکروسافت گزارش اعداد سخت افزاری را در دوران ایکس باکس وان متوقف کرد، اما تحلیلگران فروش مجموع کنسول های سری ایکس باکس را حدود 25 میلیون می دانند. در همین حال، سونی بیش از 50 میلیون PS5 فروخته است و نینتندو حدود 140 میلیون سوییچ فروخته است. به نظر می رسد این شکاف هر روز در حال افزایش است و در ژاپن و اروپا به مراتب بیشتر از ایالات متحده است. اگر مایکروسافت می‌خواهد Game Pass را توسعه دهد، به نظر می‌رسد که باید روی پلتفرم‌های خارج از Xbox باشد.

این هفته، ایکس‌باکس برنامه‌های خود را برای آوردن چهار بازی انحصاری سابق به کنسول‌های پلی‌استیشن و نینتندو تأیید کرد، و سال‌هاست که مدیران اکوسیستمی را راه‌اندازی کرده‌اند که در آن Xbox – و Game Pass – بر روی هر چیزی که دارای صفحه نمایش است قابل پخش باشد. مایکروسافت یک شبکه ابری قدرتمند دارد که حتی سونی نیز از آن برای استریم بازی استفاده می کند، به علاوه مالک بیش از 30 استودیو است. در درازمدت، مایکروسافت ایکس‌باکس را به عنوان یک نیروگاه ناشر نرم‌افزاری و با ثبات‌ترین شبکه استریم صنعت تبدیل می‌کند.

در این چشم انداز، شنیدن صحبت های ایکس باکس در مورد ساخت یک کنسول پرقدرت برای نسل بعدی شگفت آور است. من از کنار گذاشتن مایکروسافت از بازار سخت‌افزار حمایت نمی‌کنم – منطقی است که این شرکت بر روی دستگاه‌های دستی و جعبه‌های جریان مقرون‌به‌صرفه تمرکز کند که از Game Pass و بازی ابری پشتیبانی می‌کنند. ایکس باکس به سمت آینده‌ای کار می‌کند که بازی‌ها و Game Pass آن در همه جا در دسترس باشد، که این سوال روشنی را در مورد برنامه‌های فعلی‌اش ایجاد می‌کند: چرا یک کنسول نسل بعدی گران قیمت را وارد جنگی کنیم که در واقع مربوط به نرم‌افزار، اشتراک‌ها و استریم است؟

محتوای جایزه

  • هیروکی توتوکی، رئیس سونی هفته گذشته به سرمایه گذاران گفت که این شرکت در آوردن عناوین پلی استیشن خود به رایانه های شخصی تهاجمی تر خواهد بود.

  • ایکس باکس تایید کرده است که کدام یک از بازی هایش برای کنسول های دیگر عرضه می شوند: استوار و پنتیمنت در حالی که به پلی استیشن و سوییچ خواهد آمد دریای دزد و Hi-Fi Rush فقط روی PS5 میاد. هر دو دریای دزد و استوار در تمام پلتفرم ها از crossplay پشتیبانی می کند.

  • اکنون برای یک پورت کاملاً متفاوت: شرکت پوکمون یک استریم سالگرد را برای سه شنبه آینده در ساعت 9 صبح به وقت شرقی برنامه ریزی کرده است. ممکن است برای رونمایی از نسل 10 کمی زود باشد، اما بازسازی سوئیچ سیاه سفید به نظر یک شرط مطمئن است

در حال پخش

اگر شما یک بازیکن سوییچ یا پلی استیشن هستید و کنجکاو هستید که همه این بازی های ایکس باکس را برای کنسول های شما عرضه کنند، من یک توصیه آسان و واضح دارم: بازی کنید. پنتیمنت. بازی روایی محور Obsidian با ظاهر ملیله‌ای شگفت‌انگیز و لذت‌بخش است و من اخیراً از بازی آن در Game Pass بسیار لذت برده‌ام. اکنون روی PS4، PS5 و Switch منتشر شده است، و من مطمئن هستم که در آن پلتفرم‌ها به همان اندازه عالی است.

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. اگر روی چنین پیوندی کلیک کنید و خریدی انجام دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

منبع