بهترین گوشی اندرویدی میان رده دارای ویژگی های شاخص هوش مصنوعی است

بهترین گوشی اندرویدی میان رده دارای ویژگی های شاخص هوش مصنوعی است

دستور العمل پیکسل های سری A گوگل فوق العاده ساده است: دوربین های درجه یک را با یک صفحه نمایش واضح ترکیب کنید و سپس همه آن ها را در یک طراحی آزمایش شده و آزمایش شده با قیمتی معقول جمع کنید. اما با اضافه شدن تراشه Tensor G3، Pixel 8a اکنون از همان ویژگی های هوش مصنوعی قدرتمند مانند گوشی های پرچمدار گوگل پشتیبانی می کند. بنابراین وقتی در نظر می گیرید که همه اینها فقط با قیمت 499 دلار عرضه می شود، نه تنها به گوشی اندرویدی میان رده برتر موجود در بازار، بلکه احتمالاً یکی از بهترین قیمت ها در بین هر گوشی موجود در بازار امروز نگاه می کنید.

جدای از یک گزینه رنگ آلوئه جدید – که به نظر من بهترین رنگ در این دسته است – Pixel 8a تقریباً مشابه پیکسل 8 استاندارد است. با این حال، چند تفاوت ظریف وجود دارد که وقتی این دو را در کنار مشاهده کنید بیشتر قابل توجه است. در کنار. واضح‌ترین آن حاشیه‌های کمی بزرگ‌تر است که بر اندازه صفحه نمایش پیکسل 8 نیز تأثیر می‌گذارد. پیکسل 8a به جای نمایشگر 6.2 اینچی مانند برادر گران‌تر خود، 6.1 اینچ است. همانطور که گفته شد، شما همچنان یک پنل OLED پر جنب و جوش دارید که سیاهی عمیق و رنگ های غنی را تولید می کند، به علاوه نرخ تازه سازی 120 هرتز کمی سریع تر در مقایسه با 90 هرتز در Pixel 7a سال گذشته.

Engadget

با اضافه شدن تراشه Tensor G3 گوگل، Pixel 8a ویژگی های هوش مصنوعی مفیدی را در کنار صفحه نمایش OLED زیبای 120 هرتزی، دوربین های عالی و عمر باتری بسیار بالاتر از حد متوسط ​​با تنها 499 دلار ارائه می کند.

طرفداران

  • صفحه نمایش رنگارنگ OLED 120 هرتزی
  • عمر باتری قوی
  • دوربین های عالی
  • ارزش عالی
منفی

  • شارژ بی سیم آهسته
  • حاشیه های ضخیم

499 دلار در گوگل

قاب گوشی همچنان از آلومینیوم ساخته شده است که حس فوق العاده ای دارد، در حالی که نوار فلزی دوربین در پشت در واقع یک یا دو میلی متر نازک تر است و در نتیجه دستگاهی بسیار شیک تر ایجاد می کند. گوگل همچنین پنل شیشه ای پشت پیکسل 8 را برای پلاستیک تغییر داده است. اما به لطف یک روکش مات جدید که قرار است بافت ترمه را تقلید کند، قطعاً احساس ارزانی ندارد. و در حالی که رتبه IP67 آن برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب یک پله پایین‌تر از Pixel 8 خط اصلی است، اما این میزان برای مقاومت در برابر غرق شدن تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه کافی است. بد نیست.

یکی از بزرگترین ضربه‌ها به تراشه‌های Tensor گوگل این است که آن‌ها همان سطح عملکرد خامی را که از رقیب اپل یا سیلیکون کوالکام دریافت می‌کنید، ارائه نمی‌دهند. و در حالی که این هنوز در مورد G3 صادق است، زمانی که ما در مورد آن صحبت می کنیم که تلفنی با قیمت 499 دلار تامین می کند، من خیلی کمتر اذیت می شوم. در استفاده معمولی، Pixel 8a سریع و سریع و حتی هنگام بازی احساس می‌شود. عناوینی مانند مارول اسنپ و TMNT: انتقام خردکن صاف به نظر می رسید تنها زمانی که متوجه سکسکه یا تاخیر قابل توجهی شدم، زمانی بود که شوت‌های سخت‌تری مانند بازی می‌کردم Call of Duty: Mobile.

در حالی که هر دو طراحی بسیار مشابهی دارند، Pixel 8a (سمت چپ) دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی کمی کوچکتر با حاشیه های بزرگتر از Pixel 8 استاندارد (سمت راست) است. در حالی که هر دو طراحی بسیار مشابهی دارند، Pixel 8a (سمت چپ) دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی کمی کوچکتر با حاشیه های بزرگتر از Pixel 8 استاندارد (سمت راست) است.

در حالی که هر دو طراحی بسیار مشابهی دارند، Pixel 8a (سمت چپ) دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی کمی کوچکتر با حاشیه های بزرگتر از Pixel 8 استاندارد (سمت راست) است. (عکس از سام رادرفورد/Engadget)

البته، بخش دیگر معادله عملکرد، تمام ویژگی‌های هوش مصنوعی روی دستگاه است که Tensor G3 آن‌ها را باز می‌کند، مانند Audio Magic Eraser، Best Take و Magic Editor که می‌توانید به‌جای 10 مورد از آن‌ها هر چقدر که می‌خواهید استفاده کنید. کلاه تصویری که کاربران رایگان در Google Photos مشمول آن هستند.

Pixel 8a دارای همان سنسورهای اصلی 64 مگاپیکسلی و فوق عریض 13 مگاپیکسلی است که در P7a سال گذشته استفاده شده بود. اما این مشکلی ندارد، زیرا تلفن های مقرون به صرفه گوگل بسیار بالاتر از وزن خود هستند. بنابراین به جای مقایسه آن با یک رقیب با قیمت مشابه، تصمیم گرفتم پیکسل 8a را با قرار دادن آن در مقابل Samsung 24 Ultra به چالش بکشم. و حتی پس از آن، هنوز هم تا حد زیادی ادامه داشت.

منبع