بهترین هدایای تناسب اندام برای روز پدر

بهترین هدایای تناسب اندام برای روز پدر

برای برخی از پدران، صندلی چمنی کلیشه ای و آبجو جای خوشحالی آنها نیست. آنها حرکت را به راحتی ترجیح می دهند و اهداف را به آسانی شکست می دهند. اگر پدر زندگی شما از حرکت باز نمی ایستد، ابزارهایی را به او هدیه دهید تا تمریناتش را به جلو سوق دهد. این ابزار تمرینی است که ما آن را آزمایش کرده و تأیید کرده‌ایم، با ساعت‌های هوشمند برای ردیابی تمرینات، هدفون‌هایی که در طول تمرینات جدی ثابت می‌مانند، افزودنی‌های مفید دوچرخه‌سواری و ابزارهایی برای کمک به ریکاوری.

Engadget

موسیقی واقعاً می‌تواند کار کردن را لذت‌بخش‌تر کند و در عین حال تلاش درک شده ما را کاهش دهد. بنابراین اگر پدری که می‌شناسید همچنان با جوانه‌های لغزنده‌ای که به درستی سر و صدا نمی‌کنند سر و کار دارد، Beats Fit Pro را توصیه می‌کنیم. آنها در صدر فهرست بهترین هدفون های ورزشی ما قرار دارند زیرا می توانند عرق و باران را تحمل کنند و طراحی نوک بال حتی در طول دویدن و جلسات HIIT ثابت می ماند. آن‌ها همچنین یکی از طبیعی‌ترین حالت‌های شفافیت را دارند که وقتی پدر برنامه تناسب اندام خود را به خیابان می‌برد، بسیار مهم است. در مورد کیفیت صدا، خوب است: بیس بسیار قوی و نمای کلی متعادل وجود دارد. EQ تطبیقی ​​به کاربران اجازه نمی‌دهد EQ را آنطور که می‌توانند با سایر جوانه‌ها تنظیم کنند، اما پدری که فقط می‌خواهد حرکت کند، قدردان فقدان فوزینگ مورد نیاز است.

180 دلار در B&H Photo

بمبس

ما چند دونده در کارمندان Engadget داریم و زمانی که ایده‌هایی را برای انگاجت جمع‌آوری کردند، نتیجه را به دست آوردند. آنها یک اینچ یا بیشتر به بالای مچ پا ضربه می زنند تا زمانی که پدر در حال ضربه زدن به کفش است، داخل کفش نلغزند. بعلاوه، پارچه ای که رطوبت را از بین می برد و قابل تنفس است، روی پوست احساس خوبی دارد. ما می دانیم که جوراب ممکن است یک هدیه دردناک برای پدر باشد، اما اینها واقعاً هستند خوب جوراب

99 دلار برای شش در Bombas

اسپیبلت

افراد در اسپیبلت نوعی ماده جادویی را کشف کردند که با آن می توانستند خود را بسازند. این گوشی می‌تواند یک گوشی و یک کیف پول باریک را به اندازه‌ای نزدیک به بدنه نگه دارد که در حین دویدن هیچ جهشی نداشته باشد، اما آنقدر راحت است که فراموش می‌کنم آن را پوشیده‌ام. Eco Spibelt نیز از 100 درصد مواد بازیافتی ساخته شده است. این یک مکمل خوب برای هر کیت پدری خواهد بود، مخصوصاً آنهایی که قبل از دویدن 5K، تمام وسایل خود را در خانه بگذارند.

30 دلار در اسپیبلت

Engadget

به طور کلی ما این است، تا حد زیادی به این دلیل که ورزش را ردیابی می کند و اطلاعات کلیدی سلامتی را به روشی قابل درک ارائه می دهد. دارای GPS داخلی برای ردیابی دویدن و سواری‌ها است، و زمانی که به طور خودکار فعالیت را تشخیص می‌دهد، پیشنهاد نظارت بر یک تمرین نسبتاً سریع است. به‌علاوه، به‌عنوان یک لوازم جانبی اپل، عمیقاً با آیفون جفت می‌شود و اعلان‌ها را ارسال می‌کند و بسیاری از عملکردها را درست روی مچ دست انجام می‌دهد. در واقع، برای سری 9، اپل پردازش درخواست‌های سیری را برای پاسخ سریع‌تر به درخواست‌ها اضافه کرد. ویژگی جدید Double Tap نیز بسیار مفید است و به آن‌ها اجازه می‌دهد به تماس‌ها پاسخ دهند، تمرینات ورزشی را شروع کنند و شاتر دوربین گوشی را با یک حرکت ساده دست درگیر کنند. پدرانی که قبلاً آیفون دارند، ممکن است قدردان این هدیه ساعت 2024 باشند.

299 دلار در آمازون

Engadget

اگر پدری که برایش خرید می کنید از آیفون استفاده نمی کند، اپل واچ هیچ فایده ای برای او نخواهد داشت. پوشیدنی برای گوشی های اندرویدی است. عمر باتری فوق العاده ای دارد و علاوه بر بیش از 95 تمرین داخلی، به کاربران امکان می دهد تمرینات خود را ایجاد کنند. پدر حتی می‌تواند برنامه‌ای تنظیم کند تا مقدار مشخصی کالری بسوزاند یا تعداد معینی قدم بزند – برای کسانی که شمارش معکوس را به شمارش ترجیح می‌دهند خوب است. ساعت جدید همچنین می‌تواند به بهبود شارژ شبانه‌اش با ابزارهای خواب کمک کند، و با عمر باتری تا 40 ساعت (با نمایشگر همیشه روشن غیرفعال) ساعت در واقع آب کافی برای شارژ کردن تا صبح خواهد داشت.

300 دلار در سامسونگ

گارمین

برخی از پدران به یک ساعت هوشمند تمام عیار نیاز ندارند (یا حتی نمی خواهند) و برای آنها حقیر وجود دارد. ما به دلیل ظاهر ظریف آن و روشی که می‌تواند تخصص ردیابی تناسب اندام شرکت را در دستگاهی با قیمت حدود 150 دلار قرار دهد، دوست داریم. جی‌پی‌اس داخلی ندارد، بنابراین کاربران مجبورند تلفن خود را روی نقشه‌های دویدن و سواری‌ها بیاورند، اما برای روزها با شارژ کار می‌کند و ریتم قلب و فعالیت تمام روز را ردیابی می‌کند، به علاوه داده‌های خواب و تمرین‌های زیادی را ارائه می‌دهد. را انتخاب کنید

149 دلار در آمازون

Crank Brothers

اگر زمانی که پدر در حال سواری است، برای دوچرخه اتفاقی بیفتد، یک چند ابزار جمع و جور می تواند نجات دهنده باشد. ما آن را در راهنمای خود قرار داده‌ایم زیرا مقرون به صرفه است و تقریباً همه چیز را برای کار روی دوچرخه دارد، از جمله چندین اندازه مختلف آچار شش گوش و یک ابزار زنجیر. حتی برای تنظیم و تعمیرات در گاراژ عالی است. با طول تنها سه اینچ، به راحتی در یک بسته دوچرخه سواری ذخیره می شود تا او همیشه آماده باشد – و آیا آمادگی یکی از آن درس هایی نیست که پدران همیشه سعی می کنند به ما یاد بدهند؟

34 دلار در آمازون

طراحی اوج

از ردیابی پیشرفت تناسب اندام گرفته تا توجه به ناوبری، دلایل زیادی وجود دارد که دوچرخه سواران ممکن است بخواهند هنگام رانندگی نمای خوبی از تلفن خود داشته باشند. Peak Design مجموعه‌ای از پایه‌های مختلف را می‌سازد که با قاب‌های گوشی مخصوص مدل خود کار می‌کنند. برای مشاهده آسان، تلفن را به‌طور سفت و سخت در جلوی دسته نگه می‌دارد و حتی می‌توان آن را برای فیلم‌برداری از سواری تغییر مکان داد – برای کانال ماجراجویی یوتیوب در حال رشد پدر.

70 دلار در Peak Design

یا نه

یکی دیگر از ایده های هدیه ای که از ما گرفته شده است، می تواند موادی به ارزش سه لیتر را در خود جای دهد. ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما تعجب خواهید کرد که چه چیزی مناسب است – غذای یک روز یا پوسته باران و روکش صندلی دوچرخه. حتی یک قفسه تلفن اختصاصی (با بند ایمن) و تارهای باری رو به عقب برای دسترسی آسان به تنقلات وجود دارد. این از یک پارچه بازیافتی ساخته شده است که در برابر آب نیز مقاوم است، و سیستم نصب باید با اکثر انواع دسته‌ها، از میله‌های صاف گرفته تا میله‌های سقوطی تا رزم‌ناوها، مناسب باشد. اورنوت همچنین از یک ورق قاب در ساخت کیف استفاده می کند تا شکل خود را حفظ کند و آویزان نشود.

86 دلار در Ornot

Therabody

ریکاوری می تواند به اندازه خود تمرین مهم باشد – حداقل آرامش بخش تر است. ما فکر می کنیم تجهیزاتی برای ماساژ پس از تمرین است. طراحی مثلث این تفنگ باعث می‌شود تا قسمت‌هایی از بدنه که دسترسی به آن‌ها سخت است را آسان‌تر هدف قرار دهید، در حالی که چهار ضمیمه مختلف به حفاری عمیق‌تر کمک می‌کنند. حتی یک برنامه برای راهنمایی روال ماساژ وجود دارد، در صورتی که پدر تازه کار با تفنگ ضربه ای باشد. Theragun ادعا می کند که درمان ارائه شده از نظر علمی ثابت شده است که کارهایی مانند افزایش دامنه حرکت و “بهبود عملکرد عضلانی” را انجام می دهد، اما ما دوست داریم استفاده از آن بسیار عالی است. خود پرایم نیز نسبت به مدل‌های رقیب ساکت‌تر است، که مخصوصاً اگر با پدری که می‌خواهید زندگی کنید، خوب است.

299 دلار در Therabody

عملکرد نقطه ماشه

برای ریکاوری بعد از تمرین که کاملاً بی صدا است (به رغم غرغر کردن)، می توانید از پدر یک . به جای موتور، تکه فوم استوانه‌ای شکل به وزن بدن کاربر تکیه می‌کند تا عضلات سفت را شل کند. فناوری پایین به معنای بی اثر بودن نیست – ما متوجه شدیم که روی عضلات سرتاسر بدن – از شانه ها و پشت تا چهار پا و ساق پا به خوبی کار می کند.

30 دلار در آمازون

یوفی

در ما، ما دارای ویژگی های غنی ترین این دسته را نام بردیم. اگر پدر در زندگی شما شروع به جدی گرفتن در مورد پیگیری سفر تناسب اندام خود می کند، این مقیاس اندازه گیری هایی مانند چربی بدن، توده عضلانی، وزن آب، توده چربی بدن و توده استخوان را حفظ خواهد کرد. حتی می تواند میزان متابولیسم پایه فرد را محاسبه کند (که کالری دریافتی است که منجر به تغییر وزن نمی شود). همچنین آمار و آموزش های زیادی در برنامه وجود دارد که او می تواند آن را نیز کشف کند. یکی از چیزهایی که ما در مورد مقیاس هوشمند بیشتر دوست داشتیم این بود که استفاده از آن آسان است، بنابراین پدر می‌تواند بدون مقدمه، مستقیماً بینش‌های سلامتی خود را ببیند.

80 دلار در آمازون

همه مسیرها

تعداد زیادی برنامه تناسب اندام وجود دارد، اما همه آنهایی که توصیه می کنیم واقعا قابل هدیه نیستند. AllTrails+ نه تنها یک همراه ضروری برای هر پدری است که دوست دارد کوهنوردی کند، بلکه می‌توانید با پرداخت 36 دلار به یک سال دسترسی بدهید. این یک هدیه عالی برای پدری است که قبلاً از نسخه رایگان استفاده می کند. و من از تجربه می توانم به شما بگویم که طرح پرداختی ارزشش را دارد. یکی از پاداش ها هشدارهای دور اشتباه است که من را از رفتن به مسیر اشتباه (به معنای واقعی کلمه) چندین بار نجات داده است. این طرح پولی همچنین شامل نقشه‌های قابل دانلود و ویژگی اشتراک‌گذاری زنده است که یک URL منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند تا دوستان و خانواده بتوانند موقعیت مکانی و آمار فعالیت را در زمان واقعی مشاهده کنند، در حالی که پدر در حال استفاده از برنامه است.

36 دلار در سال در All Trails

الو حرکت می کند

یکی دیگر از برنامه‌های ما، مجموعه‌ای عظیم و همیشه به‌روز از کلاس‌های تمرینی را ارائه می‌کند که شامل HIIT، قدرت، هسته مرکزی، یوگا، دویدن و حدود ده‌ها سبک دیگر است. این برای پدری که مشتاق تناسب اندام است، اما تمایل چندانی برای رفتن به باشگاه ندارد ایده آل است – و بیشتر تمرینات به چیزی بیشتر از یک تشک و یک جفت شورت نیاز دارند. بسته به مدت زمانی که در روز دارد، می‌تواند کلاس‌ها را بر اساس مدت زمان (یا سختی یا شدت) انتخاب کند و حتی جلسات مدیتیشن نیز وجود دارد، در صورتی که پدر بودن سخت‌تر شود. شما می توانید شش ماه به قیمت 78 دلار یا یک سال با 130 دلار هدیه دهید.

78 دلار برای شش ماه در Alo Moves

منبع