بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی بر اساس قیمت

خواهش میکنم. خوشالیم که تونستیم کمکتون کنیم. خواهش میکنم. خوشحالیم که تونستیم کمکتون کنیم. از آنجایی که لپ تاپ یک گرافیست احتمالا باید از عهده برنامه های سنگین برآید، منطقی است که به دنبال لپ تاپی با پردازنده قوی باشید تا زمان کمتری را در انتظار عملیاتی مثل پردازش و رندرینگ باشید. در خرید لپ تاپ استوک هم باید دقت کنید که 1. از جای معتبر بخرید 2. حتما مهلت تست بگیرید 3. لپ تاپ های زیاد قدیمی نگیرید. توی اون مطلب لپ تاپ هایی برای برنامه نویس های گرافیکی هم معرفی شده که به اختصار در ابتدا مطلب و زیر هر لپ تاپ به اون اشاره شده. اونجا ما بروزترین لپ تاپ ها رو معرفی میکنیم. البته میتونند کار شما رو تا حدی راه بیاندازند. اما اگه این محدودیت بودجه رو نداشته باشید و تا 40 میلیون تومان بخواین برای تهیه لپ تاپ مناسب انیمشن سازی کنار بگذارید، لپ تاپ های زیر میتونند گزینه های خوبی باشند. وگرنه چه لپ تاپی با قیمت زیر سی میلیون تومان مناسب هست؟ قیمت: حدود 68 میلیون تومان با گارانتی … این لپ تاپ حدود 40 میلیون قیمت داره. هم از پردازنده، هم کارت گرافیک و هم صفحه نمایش میتونه یکی از بهترین گزینه ها در بازه 30 میلیون تا 35 میلیون برای کارهای گرافیکی و گیم باشه.

اما قطعا برای گرافیکی سنگین مثل بازی های سنگین یا طراحی سه بعدی بهتره از لپ تاپ هایی با حافظه گرافیکی مجزا و قوی مجله خبری videocardz استفاده کنید. برای انجام بهتر و راحتر نرم افزارهای گرافیکی بهتره لپ تاپی تهیه کنید که علاوه بر همه مشخصات نسبتا خوب، کارت گرافیک خوبی نیز داشته باشد. میخواستم بدونم تو این رنج قیمت لب تاپ خوبی پیدا میشه که هردو این موارد مورد استفاده کرد. در مورد سوال دومتون هم اگه تبلتی باشه که قدرت پردازش و گرافیک قوی داشته باشه میتونید ازش استفاده کنید یعنی تبلت های مخصوص طراحی. اگه طراحی هاتون سه بعدی هستند بهتره لپ تاپی تهیه کنید که کارت گرافیک مجله خبری videocardz نسبتا قوی داره. Dell XPS 13 (2020) نیز توانسته جایگاه شایسته ای را برای طراحی کسب کند. البته دقت کنید برای طراحی، از صفحه و قلم مخصوص طراحی هم میتونید استفاده کنید. پس اینکه هم در نظر داشته باشید. این لپ تاپ در کنار پردازنده، رم و حافظه عالی یک کارت گرافیک بسیار خوب داره.

اگرچه قیمت این لپتاپ همچنان بالا است، ولی اگر دنبال یکی از بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی با سیستم عامل ویندوز میگردید، بدون شک این لپ تاپ یکی از بهترین گزینه هاسن چون ابن لپ تاپ برای گرافیست ها و طراحان حرفه ای ساخته شده است. به نظر شما لپ تاب msi GF63 THIN 10SCSR مناسب کارهای گرافیکی هست؟ از اینکه سوالتون رو با مسترنکست در میون گذاشتید از شما متشکریم. قبلا بطور مفصلتر در این کامنت در مورد این موضوع توضیح دادم که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید. خواهش میکنم. خیلی خوشحالیم که مطالب مسترنکست برای شماهم مفید بوده. البته اگر 16 گیگابایت یا بالاتر تهیه کنید خیلی بهتر است. شرکت دل برای لپ تاپ XPS با صفحه نمایش 15 اینچی (Dell XPS 15) خود هیچ چیزی کم نگداشته است. و چیزی که نباید یادم بره اینه که GPU و CPU دوتا عامل کاملا به هم وابسته اند. لپ تاپ های دل سالهاست که در لیست بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیک قرار دارد. چون این لپ تاپ ها جز بهترین لپ تاپ های گرافیکی هستند.

بعضی از تبلت ها هم دارای سیستم مایکروسافت هستند مثل سرفیس ها که میتونند گزینه های خوبی با توجه به کارتون باشه. لپ تاپ هایی که در این مقاله معرفی کردیم میتونند گزینه های مناسبی با توجه به رشته تحصیلی دخترتون باشند. همین لپ تاپ هایی هم که معرفی کردیم حدود 22 تا 23 میلیون هستند. من یک مطلب برای برنامه نویسا به صورت اختصاصی نوشتم که توی اون بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی رو معرفی کردم. یک لپ تاپ با مشخصات فوق العاده هم دیدم که دلم نیومد بهتون پیشنهاد بدم. درود. از لپتاپ هایی با گرافیک یکپارچه intel iris xe که خوندم جدیدا حتی برای گیمینگ هم بکار برده میشن میشه برای طراحی با فتو شاپ روشون حساب کرد؟ برای راهنمایی بهتر که کدوم لپ تاپ میتونه براتون مناسب باشه باید بودجه مورد نظرتون برای خرید لپ تاپ رو هم مشخص کنید. باید ببینید نرم افزارهایی که میخواهید باهاشون کار کنید حداقل سیستم سخت افزاری که نیاز دارند چقدر هست. میتونید عبارت adobe premiere system requirements رو در گوگل سرچ کنید و نسخه که مدنظرتون هست رو هم به این عبارت اضافه کنید تا جداقل سیستم سخت افزاری رو برای اجرای این نرم افزار بهتون بگه.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر