بسته نرم افزاری AMD Starfield از 11 جولای شروع می شود و شامل پردازنده های Ryzen 7000 و پردازنده های گرافیکی Radeon RX 6600+ می شود.

بسته AMD Starfield همچنین برای پردازنده‌های گرافیکی Radeon RX 6600+

بسته نرم افزاری AMD Starfield، منبع AMD

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط AMD تایوان، این باندل در تاریخ 11 جولای شروع و تا 30 سپتامبر ادامه خواهد داشت. گیمرهایی که دارای سخت افزار جدید AMD هستند تا پایان اکتبر فرصت دارند تا کدهای بازی خود را دریافت کنند.

از نظر سخت افزاری، این باندل تنها به پردازنده های AMD Ryzen 7000 محدود نمی شود. همچنین شامل پردازنده‌های گرافیکی Radeon نیز می‌شود. علاوه بر این، این بسته نه تنها خانواده RDNA3 بلکه RDNA2 را نیز در بر می گیرد که از سری Radeon RX 6600 شروع می شود (بدون احتساب سری 6500/6400).

هفته گذشته، Newegg جزئیات یک باندل بازی آینده را منتشر کرد که شامل Starfield است، بازی موردانتظار Bethesda که برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های Xbox در حال توسعه است. از آن زمان، سایر خرده فروشان این باندل را تایید کردند و صفحه رسمی باندل توسط AMD تایوان منتشر شد.

منبع: AMD Taiwan via Hardware & Co





منبع

این بازی یک اکتشاف فضایی و RPG است که هدف آن ارائه یک تجربه فراگیر و گسترده در یک محیط علمی تخیلی آینده نگرانه به بازیکنان است. انتظار می رود این بازی عناصری از کاوش، داستان سرایی و انتخاب بازیکن را که علائم تجاری عناوین قبلی Bethesda هستند، ترکیب کند.

Starfield اولین حضور خود را در رویداد E3 2018 انجام داد و از آن زمان تاکنون به طور فعال در حال توسعه است. پس از پنج سال انتظار، بالاخره گیمرهای مشتاق این فرصت را خواهند داشت تا در این بازی مورد انتظار شیرجه بزنند. تاریخ انتشار رسمی برای 6 سپتامبر سال جاری تایید شده است.

AMD اعلام کرد که شریک انحصاری رایانه های شخصی برای عرضه این بازی بر روی رایانه های شخصی خواهد بود. این بازی در روز اول از فناوری ارتقاء مقیاس FSR2 پشتیبانی می کند.

AMD اکنون تأیید کرده است که باندل آینده Starfield/Ryzen/Radeon به زودی راه اندازی می شود.

بسته نرم افزاری AMD Starfield، منبع AMD

بسته نرم افزاری به دو سطح تقسیم می شود: نسخه استاندارد و نسخه پرمیوم که دسترسی اولیه 5 روزه را ارائه می دهد. بسته Premium با تمام پردازنده‌های Ryzen 9 7000 و سری Radeon RX 7900 یا Radeon RX 6700+ موجود است. از سوی دیگر، نسخه استاندارد با پردازنده های سری Ryzen 7 و Ryzen 5 7000 و همچنین مدل های Radeon 6600/7500 همراه است.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر