برچسب‌های ضبط شروع به ورود به جیب دی‌جی‌های Twitch می‌کنند

برچسب‌های ضبط شروع به ورود به جیب دی‌جی‌های Twitch می‌کنند

توییچ وارد یک شراکت در نوع خود شده است که از آهنگ ها در مجموعه های پخش زنده استفاده می کند. درصد واقعی پرداخت شده به این برچسب ها مخفی نگه داشته می شود و با توجه به روش کسب درآمد انتخاب شده متفاوت است، اما DJs و Twitch طبق گزارش ها این هزینه ها را 50/50 تقسیم می کنند. این شرکت همچنین می گوید که در ابتدا بیش از 50 درصد را پوشش می دهد، اما وارد اعداد نشد.

Twitch همچنین یک یارانه یک ساله به دی جی های منتخب ارائه می دهد تا به پوشش تفاوت بین درآمد و پول پرداختی به برچسب ها کمک کند. این شرکت اعلام نکرد که چگونه این یارانه ها را اعطا می کند یا اینکه آیا تمام هزینه های مجوز مورد نیاز را پوشش می دهد. گفته شد که با افزایش محبوبیت برنامه، مبلغ یارانه به مرور زمان کاهش می یابد. هزاران هزار دی جی در توییچ وجود دارد، بنابراین بهتر است در اینجا کمی توضیح بدهیم. ما با شرکت تماس گرفته‌ایم و پس از شنیدن این پست، این پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

یک سری خبر خوب در اینجا وجود دارد. این حرکت فقط برای دی جی هایی است که از استریم های خود کسب درآمد می کنند. اگر شما یک رکورددار آماتور هستید، مجبور نخواهید بود از جیب خود هزینه کنید. برچسب ها همچنان از این جریان ها پول دریافت می کنند، زیرا کانال های غیر شریک همچنان حاوی تبلیغات هستند، اما Twitch هزینه ها را پوشش می دهد. باید دید این شرکت تا چه زمانی به این نوع دوستی ادامه خواهد داد.

چرا توییچ از ابتدا این کار را کرد؟ این شرکت می‌گوید مدل قبلی، که به برچسب‌ها یا هنرمندان پرداخت نمی‌کرد، «پایدار نبود» و «مشکلات متعددی از حق نسخه‌برداری که باید در نظر گرفته شود و در مناطق مختلف متفاوت است» را مطرح می‌کند. توییچ می‌گوید تلاش می‌کند از اعلان‌های حذف DMCA و مجازات‌های حق نسخه‌برداری جلوگیری کند. تا این لحظه دی جی ها شخصاً مسئول رسیدگی به این مسائل بوده اند.

این برنامه به طور رسمی در تابستان امسال به همراه یک دسته دی جی جدید برای استریمرها پخش می شود. به عنوان یک نکته، معامله فوق با شرکت های ضبط است و نه هنرمندان واقعی. من مطمئن هستم که این برچسب ها به موقع وجوه را بین سازندگان توزیع می کنند. این طعنه بود

منبع