برخی از بلندگوهای بلوتوث قابل حمل JBL مورد علاقه ما تا 34 درصد تخفیف دارند

برخی از بلندگوهای بلوتوث قابل حمل JBL مورد علاقه ما تا 34 درصد تخفیف دارند

بلندگوهای قابل حمل می توانند در انواع موقعیت ها مفید باشند، از سفرهای کمپینگ گرفته تا به سادگی همراه داشتن یکی از آنها در حین حرکت در خانه (فقط از یکی در وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نکنید، مگر اینکه دوست دارید با آتش هزاران خورشید منفور شوید) . JBL برخی از بهترین انتخاب های ما را برای بلندگوهای بلوتوث قابل حمل انتخاب می کند، و چندین مدل در حال حاضر با 34 درصد تخفیف به فروش می رسند. قیمت آن 50 دلار (یا 28 درصد) کاهش یافته و به 130 دلار رسیده است که فقط 10 دلار بیشتر از پایین ترین قیمتی که تا به امروز برای آن دیده ایم.

JBL

JBL Charge 5 یک اسپیکر بلوتوث جامد است که می‌تواند دستگاه‌های دیگر شما را به سرعت شارژ کند.

130 دلار در آمازون

این یکی از ماست عمر باتری آن تا 20 ساعت است و به راحتی می توانید از آن برای شارژ دستگاه های دیگر از طریق USB-C استفاده کنید. Charge 5 دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نیز می باشد.

گزینه‌های کم‌هزینه‌تر و با قابلیت‌های کمتری وجود دارد، اما Charge 5 صدای بزرگ‌تری نسبت به بسیاری از رقبا ارائه می‌دهد. کیفیت صدا نیز به لطف خروجی روشن و کیفیت پایین آن خوب است. علاوه بر این، می توانید دو واحد شارژ 5 را برای گوش دادن استریو جفت کنید.

در جای دیگر به عنوان بخشی از یک، Xtreme 3 دارای . این 34 درصد تخفیف و فقط 20 دلار بیشتر از یک رکورد پایین است.

این یکی دیگر از انتخاب های ما برای . همچنین دارای استاندارد IP67 است و در حالی که قبل از شارژ کردن باتری به اندازه شارژ 5 کار نمی کند (با یک بار شارژ تا 15 ساعت کار می کند)، Xtreme 3 حجم بیشتری را ارائه می دهد. این می تواند آن را به یک انتخاب خوب برای یک پیک نیک یا یک حیاط خلوت با هم تبدیل کند. با این حال، ما بر این باوریم که بهترین صدا در نزدیکی یا حتی در داخل خانه است، جایی که می‌توانید بیشترین صدای باس را دریافت کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع