با دو سال AppleCare+ بیش از 100 دلار در iPad نسل دهم صرفه جویی کنید

با دو سال AppleCare+ بیش از 100 دلار در iPad نسل دهم صرفه جویی کنید

آی‌پد نسل دهم اپل به‌عنوان بخشی از بسته‌ای که شامل دو سال ضمانت +AppleCare است، از طریق آمازون به فروش می‌رسد. این تخفیف قیمت مدل 64 گیگابایتی را از 518 دلار به 409 دلار کاهش می دهد که بیش از 100 دلار صرفه جویی می کند. اپل آی‌پد اصلی را به قیمت 449 دلار می‌فروشد، بنابراین مانند دو سال گارانتی رایگان است، به‌علاوه کمی دور زدن پول.

اگر مدل 64 گیگابایتی هیچ کاری برای شما انجام نمی دهد، فروش تقریباً به هر SKU موجود برای تبلت های سطح پایه اپل گسترش می یابد. شما چند مدل 256 گیگابایتی و طیف وسیعی از تبلت ها با اتصال سلولی را انتخاب می کنید. همه تخفیف ها در محدوده 110 دلار هستند، درست مانند مدل 64 گیگابایتی.

سیب

این بسته شامل یک تبلت اپل و دو سال گارانتی است.

409 دلار در آمازون

در مورد خود تبلت، iPad دقیقاً نیازی به معرفی ندارد. این «اساسی‌ترین» مجموعه تبلت‌های اپل در نظر گرفته می‌شود، اما همچنان یک انتخاب فوق‌العاده برای پخش محتوا، بررسی آتش زباله‌دان که رسانه‌های اجتماعی است، بازی کردن و انجام انواع کارهای دیگر است. این نسخه نسل دهم است، بنابراین برخی از ویژگی‌هایی را دریافت می‌کنید که قبلاً برای پسرعموهای گران‌تر آن رزرو شده بود. USB-C، یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های نازک و یک دوربین جلو در لبه افقی وجود دارد.

این تبلت از تراشه A14 Bionic اپل بهره می برد که با توجه به اینکه یکی از تراشه های کلاس M جدید نیست، به طرز شگفت انگیزی سریع است. عمر باتری ثابت است و بسته به اینکه برای چه کاری از آن استفاده می کنید، بین ده تا 12 ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد. در غیر این صورت، این یک iPad است. شما می دانید چه انتظاری دارید.

البته، این یک تبلت کامل نیست. آن را با هیچ گونه لوازم جانبی، مانند مداد اپل عرضه می شود، و صفحه نمایش واضح ترین در بلوک نیست. همچنین با توجه به مشخصات داخلی معمولاً در سمت گران قیمت است، اما این تخفیف کمی آن را کاهش می دهد. نکته مهم دیگر این است که مدل‌های جدید آی‌پد در اواخر امسال انتظار می‌رود، اما این مدل هنوز هم توانایی زیادی دارد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع