بازی The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition دوباره در فروشگاه Epic Games رایگان است

بازی The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition دوباره در فروشگاه Epic Games رایگان است

اپیک گیمز یک کپی از The Outer Worlds را اهدا می کند

این بازی قبلاً در ماه دسامبر به صورت رایگان در دسترس بود.

GThe Outer Worlds: Spacer's Choice Edition بار دیگر به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس است. The Outer Worlds که توسط Obsidian Entertainment و Private Division ساخته شده است، یک بازی RPG علمی تخیلی اول شخص تک نفره است که در مستعمره Halcyon جریان دارد. بازیکنان دهه‌ها بعد در یک کشتی مستعمره‌نشین بیدار می‌شوند، که در کهکشانی پر از توطئه و ماجراجویی پرتاب می‌شود.

Spacer's Choice Edition که در می 2023 منتشر شد، تجربه بازسازی شده ای از کلاسیک 2019 را با گرافیک بهبود یافته، عملکرد پیشرفته، انیمیشن های اضافی، محیط های با وضوح بالاتر و موارد دیگر ارائه می دهد. به علاوه، از فناوری AMD FSR 2.0 برای بازی روان‌تر پشتیبانی می‌کند.

Spacers Choice Edition

برای کسانی که قبلاً The Outer Worlds و DLC آن را در فروشگاه Epic Games دارند، فرصتی برای ارتقاء به The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition بدون هزینه اضافی وجود دارد.

نیازهای رایانه شخصی توصیه شده برای لیست Spacer's Edition GeForce GTX 1080 Ti یا RTX 2070 GPU، در غیر این صورت می توانید بازی را با RX 6700 XT بازی کنید. حداقل الزامات GTX 1060 یا RX 590 را فهرست می کند.

این بازی تا 11 آوریل به صورت رایگان در فروشگاه Epic Games در دسترس خواهد بود. پس از این تاریخ، یک بازی عالی دیگر به صورت رایگان ارائه می شود: Ghostrunner.

منبع: Epic Games Stores



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر