بازی Roguelike ‘Dungeon of the Endless’ اکنون در Steam رایگان است

سیاه چال بی پایان هنوز یک بازی ترکیبی است، اما اکنون بیشتر به یک تیراندازی دوقلو تبدیل شده است و دارای یک پیشروی ملایم تر “روگلیت” است که به شما امکان می دهد هر بار که شکست می خورید مقداری از آنچه را که به دست می آورید حفظ کنید. همچنین از ابتدا برای چند نفره ساخته شده است. در حالی که هنوز یک تیم را در بازی انفرادی رهبری می‌کنید، می‌توانید دو دوست را دعوت کنید تا به آن بپیوندند. در حالی که در دسترس‌تر است، جلسه اولیه بازی ما نشان داد که هنوز دشوار است. این نسخه برای رایانه های شخصی، PS4، PS5 و Xbox Series X/S در دسترس خواهد بود و نسخه بتای آن در ماه سپتامبر برای مشتریان Last Wish Edition پیش خرید می شود.



منبع

سیاه چال بی پایان با ترکیب ژانرهای مختلف بازی، از جمله Roguelikes (یک خزیدن وحشیانه در میان سیاه چال هایی که به صورت پویا تولید می شوند)، نقش آفرینی کلاسیک، تاکتیک های تیمی و دفاع از برج، توجه را به خود جلب کرد. شما تیمی را رهبری می کنید که باید از سفینه فضایی سقوط کرده خود در برابر انبوهی از دشمنان دفاع کند و در حین کاوش در یک سیاه چال بزرگتر. هیچ یک از عناصر به خصوص پیچیده نیست، اما شعبده بازی همه آنها می تواند چالش برانگیز باشد.

چگونه می توان مخاطبان زیادی را برای عاقبت معنوی یک بازی ایجاد کرد؟ مطمئن شوید که همه نسخه اصلی را بازی کرده اند. سگا و آمپلیتود استودیو ساخته اند سیاه چال بی پایان قبل از پیگیری به صورت رایگان در Steam در دسترس است، سیاه چال بی پایان، در 19 اکتبر وارد می شود. تا 27 ژوئیه فرصت دارید تا رایگان را بگیرید. به گفته توسعه دهندگان، همچنین می توانید هر دو بسته DLC را از طریق Community Hub «تا زمانی که منابع تمام می شود» دانلود کنید. بازی قدیمی‌تر هم برای مک و هم برای رایانه شخصی در دسترس است، اگرچه با مک‌های دارای macOS Catalina یا جدیدتر کار نمی‌کند.