این EV اساساً یک ماشین RC است که با پرتو رشد برخورد می کند

اگر تا به حال خواسته‌اید که پرتو رشد اوله را به سمت اسباب‌بازی‌های دوران کودکی‌تان نشانه‌گیری کنید، شرکت ماشین کوچک مستقر در بریتانیا شما را تحت پوشش قرار داده است. همانطور که توسط گزارش شده است، این سازمان در دهه 1980 دنیای بچه ها را با طوفان درآورده است. ماشین و راننده. این یک وسیله نقلیه کاملاً الکتریکی با هشت بسته باتری قابل تعویض است که مسافت 124 مایلی را افزایش می دهد.

وایلد وان مکس، با حداکثر سرعت 62 مایل در ساعت، امکانات زیادی برای بلند شدن و رفتن دارد. با این حال، نکته اصلی این است که این وسیله نقلیه سایز کامل تا چه حد به پسرعموی سایز سرگرم کننده خود شباهت دارد. فقط به این موضوع نگاه کن حتی خنک تر؟ EV اولین نمایش عمومی خود را در آخر هفته آینده در جشنواره سرعت گودوود در غرب ساسکس انگلستان انجام می دهد، جایی که بسیاری از سازندگان در آن حضور دارند.

با این حال، این چیزی بیش از یک خودروی مفهومی است، زیرا با هزینه تخمینی حدود 45000 دلار، قانونی در خیابان و برای خرید در دسترس خواهد بود. با این حال، نمی‌توانید با این جانور در تپه‌های ویرجینیا بگردید، زیرا به دلیل استانداردهای خودروهای فدرال مستقر در ایالات متحده، فقط در بریتانیا عرضه می‌شود.

Tamiya Wild One Max اما طراحی آن به طور قابل توجهی تغییر کرده است. این بزرگ‌تر، قدرتمندتر و البته گران‌تر است، زیرا طراحی اولیه آن حدود 8500 دلار قیمت داشت. طراحی جدید همچنین دارای سیستم تعلیق جلو اصلاح شده، فضای داخلی مناسب برای دو سرنشین و وزن کلی 1100 پوند است.

اگر در اروپا هستید و پول نقد دارید، می‌توانید یک بسته اختیاری Road Pack به همراه خودروی برقی که شامل شیشه جلو، یک جفت برف پاک کن کوچک، آینه، محافظ گل و چراغ‌های جداشدنی است، خریداری کنید. اگرچه این وسیله نقلیه به عنوان یک چهار چرخه در اروپا واجد شرایط است، بنابراین اجازه می دهد تا برای استفاده در جاده ها ثبت شود، شما نمی توانید این وسیله را در بزرگراه ها سوار شوید.



منبع

جالب اینجاست که سازنده The Little Car Company بیشتر به آن شهرت دارد و نه برعکس. به نظر می رسد شرکت از آنجا رفته است عزیزم، بچه ها را کوچک کردم به عزیزم من بچه رو منفجر کردم قدرت بیشتر به آنها