این هدفون سونی ANC حتی با قیمت 98 دلار بهتر است

Lawrence Bonk

هدفون سونی WH-CH720N ANC با قیمت 98 دلار از طریق آمازون به فروش می رسد. این یک تخفیف 35 درصدی است که عطسه کردنی نیست. ما این هدفون را با قیمت اصلی 150 دلار دوست داشتیم، بنابراین قطعاً اکنون آنها را توصیه می کنیم.

سونی

به عبارت دیگر، ویژگی های اینجا نسبت به قیمت فوق العاده است. این جای تعجب نیست، زیرا سونی در زمینه قوطی‌های مقرون‌به‌صرفه سابقه فوق‌العاده‌ای دارد. هدفون WH-CH720N کیفیت صدای عالی، ANC قابل قبول، عمر باتری مناسب و تناسب راحت را ارائه می دهد. چه چیز دیگری آنجاست؟

به طور خاص، باتری در هر بار شارژ حدود 35 ساعت دوام می آورد که یک معیار مناسب است. وقتی آن هشدار آزاردهنده “کم شدن باتری” را می شنوید و بلافاصله پس از آن خاموش شدن، در میانه راه رفتن، غرق در گیر کردن، مشکل بسیار بزرگی است. برخی از کنترل‌های فیزیکی، از جمله دکمه پاور/جفت، دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه حذف نویز وجود دارد که بین حالت‌های ANC و شفافیت چرخش می‌کند. این هدفون همچنین با تمام دستیارهای صوتی اصلی کار می کند.

ما به‌ویژه از راحتی و تناسب آن تحت تأثیر قرار گرفتیم و گفتیم که می‌توانیم به‌راحتی آن‌ها را «ساعت‌ها در یک زمان» بپوشیم، به لطف بالشتک زیاد در پدهای گوش. با این حال، کیفیت کلی صدا ویژگی برجسته‌ای است. باس روشن است. -نقطه و وضوح فوق العاده ای در سایر محدوده های فرکانس وجود دارد.

از جنبه منفی، ظاهر پلاستیکی برنده هیچ جایزه طراحی نمی شود و برخی از ویژگی های پیشرفته ای که در هدفون های گران قیمت سونی یافت می شود را از دست داده است. وقتی آنها را در می آورید یا شروع به صحبت می کنید، مکث خودکاری وجود ندارد. به غیر از این، هر چند، اینها هدفون های خوبی هستند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع