اینتل Thunderbolt Share را معرفی می کند: داده ها، دستگاه ها و به اشتراک گذاری صفحه نمایش بین رایانه های شخصی

اینتل Thunderbolt Share را معرفی می کند: داده ها، دستگاه ها و به اشتراک گذاری صفحه نمایش بین رایانه های شخصی

Thunderbolt Share: انتقال بی‌وقفه داده بین رایانه‌های شخصی

روش جدید ارتباط بین رایانه های شخصی.

Thunderbolt Share یک برنامه نرم افزاری است که به کاربران امکان می دهد صفحه نمایش، صفحه کلید، ماوس و فایل ها را با رایانه های دیگر به اشتراک بگذارند. این نرم افزار از فناوری Thunderbolt برای ارائه یک اتصال سریع و کارآمد استفاده می کند. استاندارد جدید بر سادگی، امنیت و سرعت اتصال Thunderbolt متکی است.

این یک اتصال سریع و کارآمد بین رایانه های شخصی فراهم می کند و به کاربران امکان می دهد صفحه نمایش، صفحه کلید، ماوس، ذخیره سازی و فایل ها را به اشتراک بگذارند. ادعا می شود که این دستگاه ها و انتقال داده ها امن و کاربرپسند خواهند بود. در حال حاضر، به عنوان ارائه اتصالات PC به PC تبلیغ می شود، به این معنی که باید برای دو دستگاه به طور همزمان کار کند.

Thunderbolt Share، منبع: Intel

با این حال، کاربران همچنین می توانند از دستگاه هایی مانند مانیتور یا هاب با پشتیبانی Thunderbolt برای پشتیبانی از ارتباط بین هر دو رایانه شخصی استفاده کنند که فراتر از ارتباط مستقیم رایانه به رایانه است. آنچه که هنوز به جزئیات باقی مانده است این است که آیا Thunderbolt Share انتقال داده را از GPU های خارجی در رایانه های شخصی ثانویه فعال می کند یا خیر.

Thunderbolt Share، منبع: Intel

این فناوری فقط در دستگاه‌های دارای مجوز کار می‌کند. اینتل تایید می کند که MSI، Lenovo، Acer، Razer، Kensington، Belkin، Promise Technology و Plugable چنین مجوزی دارند. این سازمان قصد دارد نرم افزار Share را به عنوان یک ویژگی ارزش افزوده برای دستگاه های پشتیبانی شده ارائه دهد، اگرچه فهرست این دستگاه ها هنوز فاش نشده است.

Thunderbolt Share با هر دو فناوری Thunderbolt 4 و 5 سازگار است و با سیستم عامل ویندوز نیز سازگار خواهد بود. اولین نسخه Thunderbolt Share قرار است فردا، 15 می، منتشر شود.

منبع: اینتل



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر