ایسوس کارت گرافیک جدید GeForce RTX 40 Evangelion را معرفی کرد

ایسوس از سری جدید ROG RTX 40 Evangelion در Bilibili World رونمایی می کند

پردازنده گرافیکی ایسوس ROG RTX 40 Evangelion، منبع: ایسوس

این تیزر به یک مجموعه گسترده اشاره می کند که شامل شاسی جدید، مادربرد، منبع تغذیه و تجهیزات جانبی مانند ماوس، صفحه کلید و خنک کننده CPU است. با نگاهی دقیق تر به تیزر، به نظر می رسد که مادربرد بر اساس محبوب و قدرتمند ROG Z790 Maximus Hero ساخته شده است.

پردازنده گرافیکی ایسوس ROG RTX 40 Evangelion، منبع: ایسوس

گیمرها و طرفداران Evangelion نیازی به انتظار طولانی برای ارائه این سخت افزار جدید نخواهند داشت، زیرا ایسوس قصد دارد آن را به طور رسمی در رویداد آینده Bilibili World که برای آخر هفته برنامه ریزی شده است به نمایش بگذارد.

منبع: Bilibili





منبع

Evangelion یک مجموعه انیمه ژاپنی با تحسین گسترده است که در آن ماشین‌های غول‌پیکر معروف به Evangelions حضور دارند. این دستگاه‌ها الهام‌بخش واضحی برای ایسوس برای سخت‌افزار جدید بودند. ایسوس با الهام از این نمایش نمادین، در حال آماده شدن برای عرضه طیف وسیعی از سخت افزارهای جدید است که فراتر از کارت های گرافیک است.

در کنار این مادربرد، ایسوس طراحی مورد انتظار GeForce RTX 40 را معرفی می کند که احتمالاً بخشی از سری ROG STRIX خواهد بود. شایان ذکر است که طراحی جدید در ادامه مدل های قبلی RTX ROG Evangelion است که سال گذشته با عنوان سری RTX 3090/3080 عرضه شد.

پردازنده‌های گرافیکی جدید Evangelion مبتنی بر RTX 40 از ایسوس.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر