ایسوس پردازنده‌های گرافیکی GeForce RTX 4080/4070 Ti ProArt را برای سازندگان معرفی کرد

سه ماه رایگان Adobe Creative Cloud

سر و صدای کم و دمای رام شده
کارت های گرافیک ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 در ابعاد جمع و جور خود ترکیبی از عملکرد حرارتی و صوتی را ارائه می دهند. همتایان قوی‌تر آن‌ها از سری بازی‌های ROG Strix و TUF ما، هیت سینک‌های بسیار بزرگ‌تری دارند که ممکن است در شرایطی که فضا مشکلی ندارد، جذاب باشند، اما مدل‌های باریک و تریم ProArt با مشخصات فن بهینه‌شده‌ای که به آن‌ها اجازه می‌دهد بهترین‌ها را ارائه دهند، جبران می‌کنند. تعادل دما و سطح نویز

«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع در حالت بارگذاری، ProArt GeForce RTX 4080 تنها 44 دسی بل نویز تولید می کند و با فناوری 0dB خود، فن ها برای عملکرد بی صدا در حجم های کاری سبک کاملاً به پایین می چرخند. این کارت از طریق راه حل خنک کننده قوی خود به این نتایج عالی دست می یابد. سه فن با فناوری Axial جریان هوای بالایی را در سطوح نویز کم ارائه می دهند. تهویه بزرگ در امتداد دو طرف کفن باعث تلف شدن گرما می شود و یک دریچه سخاوتمندانه روی صفحه پشتی محکم اجازه می دهد تا گرما به طور طبیعی به مسیر جریان هوای اولیه شاسی رایانه شما تخلیه شود.

عوامل حواس پرتی را به حداقل برسانید
گیمرها عاشق گزینه‌های شخصی‌سازی بصری هستند که از LED‌های RGB دریافت می‌کنند، اما برخی از سازندگان متوجه می‌شوند که با به حداقل رساندن هرگونه حواس‌پرتی در ایستگاه‌های کاری خود و اطراف آن‌ها باید با جدیت از وضعیت جریان خود محافظت کنند. ProArt GeForce RTX 4080 و RTX 4070 Ti به شما کمک می کند تمرکز خود را با طراحی مینیمالیستی که ریشه در خطوط تمیز، رنگ های پیچیده و سطوح کانتور دارد – بدون LED حفظ کنید. این کارت‌های گرافیکی حرفه‌ای بودن را در نصب‌های رو به مشتری ارتباط خواهند داد و به‌طور یکپارچه با اکوسیستم مادربردها، نمایشگرها و لوازم جانبی ProArt ما هماهنگ می‌شوند.

جمع و جور، خلاق، قدرتمند

ProArt GeForce RTX 4080 و ProArt GeForce RTX 4070 Ti با طراحی پیچیده و محجوب، سازگاری با کیس وسیع و عملکرد بی‌صدا روزمره، عملکرد گرافیکی نسل بعدی را در بسته‌ای ارائه می‌کنند که در درجه اول برای نیازهای سازندگان حرفه‌ای امروزی ساخته شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و در دسترس بودن این کارت‌های گرافیکی در منطقه خود، لطفاً با نماینده محلی ASUS تماس بگیرید.


محصولات ادوبی برای کارهای خلاقانه در بسیاری از صنایع نقش اساسی دارند. ما با Adobe همکاری کرده‌ایم تا گردش کار شما را با مجموعه برنامه‌ها و سرویس‌های معروف Creative Cloud تقویت کنیم. با خرید ProArt GeForce RTX 4080 یا 4070 Ti در مناطق خاص، از اشتراک سه ماهه رایگان Adobe Creative Cloud برخوردار خواهید شد. نه تنها به بیش از 20 برنامه از جمله Photoshop، Premiere Pro و After Effects دسترسی خواهید داشت، بلکه 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ابری در دسترس خواهید داشت. بازخرید آسان است و می‌توانید اشتراک Creative Cloud را برای یک حساب جدید یا موجود اعمال کنید.


کارت‌های گرافیک ProArt GeForce RTX 4080 و RTX 4070 Ti گزینه‌های جمع‌وجور و بی‌صدا را برای ایستگاه‌های کاری خود به سازندگان می‌دهند.

کارت‌های گرافیک بیشتر برای بازی استفاده می‌شوند، اما گیمرها تنها افرادی نیستند که مشتاقانه هر نسل جدید پردازنده‌های گرافیکی را پیش‌بینی می‌کنند. سخت افزار بسیار تخصصی در کارت های گرافیک، قدرت پردازش موازی قدرتمندی را ارائه می دهد و متخصصان آن را در زمینه هایی مانند هوش مصنوعی، مالی، توسعه بازی، ساخت و رباتیک به کار می گیرند. در حالی که سازندگان در این زمینه ها اغلب از سخت افزاری مشابه گیمرها استفاده می کنند، نیازهای این دو گروه از کاربران یکسان نیست. برای ارائه گزینه‌های مناسب‌تر به این حرفه‌ای‌ها برای رشته‌های کاری‌شان، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که اولین کارت‌های گرافیک ProArt را معرفی کنیم: ProArt GeForce RTX 4080 و ProArt GeForce RTX 4070 Ti. این کارت‌های گرافیکی که برای عملکرد بی‌صدا تنظیم شده‌اند، برای زمینه‌های حرفه‌ای طراحی شده‌اند و برای سازگاری با شاسی‌های باریک طراحی شده‌اند، این کارت‌های گرافیک از ابتدا برای پاسخگویی به نیازهای سازندگان ساخته شده‌اند.

در نهایت، می دانیم که سازندگان برای کار خود به پشتیبانی استثنایی راننده تکیه می کنند. با ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti، از NVIDIA Studio Driver پشتیبانی می‌کنید تا از حداکثر کارایی، قابلیت اطمینان بالا و سازگاری نرم‌افزاری گسترده اطمینان حاصل کنید.

ساخته شده تا مسافت را طی کند
در داخل و خارج، ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti را برای طی مسافت آماده کردیم. بلبرینگ های دوتایی فن دارای طول عمر عالی هستند. هر دو کارت با فناوری Auto-Extreme ما مونتاژ می‌شوند، که یک فرآیند تولید خودکار است که استانداردهای جدیدی را در صنعت تنظیم می‌کند و اجازه می‌دهد تمام لحیم کاری‌ها در یک پاس انجام شوند. این کار فشار حرارتی روی قطعات را کاهش می‌دهد و از استفاده از مواد شیمیایی تمیزکننده خشن جلوگیری می‌کند و در نتیجه اثرات زیست‌محیطی کمتری دارد، مصرف برق تولیدی کمتری دارد و به طور کلی محصول قابل اطمینان‌تری است.

طرح های صرفه جویی در فضا
فضای کاری یک حرفه ای خلاق اغلب شامل تجهیزات بیشتری نسبت به یک گیمر است. روی میزی که نیاز به نمایشگرهای متعدد، سطوح کنترلی و درایوهای خارجی دارد، یک شاسی بسیار بزرگ ممکن است لوکسی باشد که نمی توانید از پس آن برآیید. به همین دلیل است که ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti را طراحی کردیم تا نمایه ای جمع و جور داشته باشیم. با طول تنها 300 میلی متر، آنها در حال حاضر دو تا از کوچکترین کارت های گرافیک سری 40 در بازار هستند. آنها به راحتی در طیف گسترده ای از کیس های رایانه شخصی جا می شوند، و حتی به اندازه کافی کوتاه هستند تا در بسیاری از محبوب ترین شاسی های مینی ITX قرار بگیرند.

ما این کارت گرافیک را با یک براکت فولادی ضد زنگ زره پوش کردیم. برای اینکه کارت گرافیک خود را در دراز مدت صاف و صاف نگه دارید، توسط یک صفحه پشتی محافظ در سطح نگه داشته می شود و ما یک نگهدارنده کارت گرافیک ProArt را در جعبه قرار می دهیم.

ضخامت محلول خنک کننده نیز مهم است. در حالی که گیمرها اغلب فقط از یکی از اسلات های PCIe x16 خود استفاده می کنند، سازندگان به احتمال زیاد اسلات های اضافی خود را برای استفاده قرار می دهند. ProArt GeForce RTX 4080 و 4070 Ti طراحی 2.5 اسلاتی را ارائه می دهند که کمتر با سایر اجزایی که سازندگان باید نصب کنند تداخل ایجاد کند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر