ایسوس همچنین ضمانت سوختگی OLED را برای مانیتور ROG PG32UCDM تا 3 سال افزایش داد.

ایسوس همچنین ضمانت سوختگی OLED را برای مانیتور ROG PG32UCDM تا 3 سال افزایش داد.

مانیتور ROG OLED ایسوس اکنون با ضمانت 3 ساله برای سوختن

پیگیری سریع به‌روزرسانی‌های گارانتی سوختگی OLED.

MSI اخیراً اعلام کرده است که برای آخرین سری از مانیتورهای بازی OLED خود ضمانت 3 ساله برای مشکل سوختگی ارائه می دهد. این به دنبال گزارشی مبنی بر ارائه گارانتی 2 ساله ایسوس برای کل سری محصولات ROG OLED بود. به نظر می رسد، ایسوس چاره ای جز پاسخ به MSI با تمدید گارانتی آن به 3 سال نداشته است.

نکته مهم این است که تنها یک مانیتور از میان 5 مدل OLED فعلی گارانتی 3 ساله دریافت کرده است. مشخص نیست که آیا همان گارانتی بعداً برای مدل های دیگر اعمال خواهد شد یا خیر. گارانتی جدید برای ROG PG32UCDM که مانیتور کلاس علاقه مندان است و یکی از گران ترین مانیتورهای ایسوس تا به امروز است، اعمال می شود. مانیتور هنوز عرضه نشده است، اما صفحات پیش‌سفارش قیمت 1500 یورو را نشان می‌دهند.

ضمانت 3 ساله برای سوختن OLED، منبع: ASUS

ROG PG32UCDM یک نمایشگر 32 اینچی 4K QD-OLED با نرخ نوسازی 240 هرتز است. دارای گواهی DisplayHDR 400 True Black و پوشش رنگی 99% DCI-P3 است. ایسوس همچنین در حال کار بر روی یک نوع از این نمایشگر به نام PG32UCDP است که دارای حالت دوگانه هرتز (4K 240Hz/1080p 480Hz) است. این نوع هنوز یک صفحه وب رسمی ندارد، بنابراین جزئیات گارانتی در دسترس نیست.

این یک گام به سوی مسیر خوبی برای همه سازندگان نمایشگرهای OLED است، اما اگر این گارانتی جدید به مدل‌های دیگر نیز گسترش یابد، حتی بهتر است. ایسوس هنوز جزئیات کامل گارانتی را ارائه نکرده است.

منبع: ایسوس



منبع

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر