ایسوس از ROG STRIX GeForce RTX 4090 EVA-02 با تم Evengelion رونمایی کرد

این کارت گرافیک جدید طراحی بسیار موثر خنک کننده ضخیم 3.5 اسلات با سه فن محوری را حفظ کرده و عملکرد خنک کننده قدرتمندی را ارائه می دهد. در مورد مشخصات، همان ویژگی های چشمگیر مدل اصلی را حفظ می کند، از جمله ساعت تقویتی تا 2640 مگاهرتز با نرم افزار GPU Tweak و تجربه خارج از جعبه 2610 مگاهرتز.

GeForce RTX 4090 ROG STRIX در رنگ بندی جدید

همانند نسخه های قبلی، ایسوس از مجموعه ای چشمگیر از سخت افزارها، از جمله مادربردها، پردازنده های گرافیکی، خنک کننده های CPU و تجهیزات جانبی رونمایی می کند. با این حال، برجسته‌ترین نقطه حول محور پردازنده گرافیکی جدید RTX 4090 است که ظاهری تازه و به‌روز شده با پوشش جدید دایکاست، صفحه پشتی و نورپردازی چشم‌نواز RGB دارد.

ایسوس به تازگی کارت گرافیک جدید خود را به عنوان بخشی از رونمایی محصول ROGxEVANGELION معرفی کرده است.

سخت افزار ROG EVA-02، منبع: ASUS

سری EVA-02 آینده دارای یک طرح رنگ متمایز از قرمز، سیاه و سبز است که آن را از سری EVA-01 (که دارای رنگ‌های بنفش، مشکی و سبز بود) که در زمان سری RTX 30 محبوب بود، متمایز می‌کند.

ROG STRIX RTX 4090 EVA-02، منبع: ASUS

علاوه بر پردازنده گرافیکی، ایسوس محصولات دیگری را نیز معرفی می کند که مکمل تم EVA-02 هستند. اینها شامل مادربرد ROG Maximus Z790 Hero EVA-02 edition، خنک‌کننده جدید ROY RYUJIN III، و کیس‌های PC ROG Hyperion هستند که از همان طراحی خیره‌کننده برخوردارند. علاوه بر این، گیمرها می توانند مشتاقانه منتظر تجهیزات جانبی مشابه مانند ماوس، صفحه کلید و براکت پشتیبانی از VGA باشند تا تنظیمات بازی همهجانبه و شیک را تکمیل کنند.

EVA-02 Edition تنها کارت جدیدی نیست که در حال حاضر توسط ایسوس در حال توسعه است. این شرکت همچنین در حال کار بر روی نسخه RO JI مبتنی بر RTX 4070 است که دارای یک طرح رنگی مشابه است، اما هر دو پروژه مستقیماً مرتبط یا بخشی از یک موضوع نیستند. برای اضافه کردن به آن، طراحی RO JI به بازار جهانی عرضه نخواهد شد، در حالی که EVA-02 ممکن است، زیرا کارت دارای یک صفحه وب رسمی جهانی است.

ROG Strix GeForce RTX™ 4090 24GB GDDR6X OC EVA-02 Edition

به عنوان بخشی از خانواده در حال گسترش ROG STRIX از کارت‌های گرافیک RTX 40، ایسوس عضو جدیدی به نام EVA-02 Edition را معرفی می‌کند. این طرح به تازگی در کنار مجموعه ای از اجزای جدید با الهام از سری انیمیشن Evangelion معرفی شده است. ایسوس به همکاری انحصاری خود با استودیوی khara پشت سر این سری ادامه می دهد، حتی اگر نمایش به پایان رسیده باشد.

منبع: ایسوس





منبع

ROG Strix GeForce RTX™ 4090 24GB GDDR6X OC EVA-02 Edition با DLSS 3 و عملکرد حرارتی فوق العاده.
چند پردازنده‌های NVIDIA Ada Lovelace Streaming: تا 2 برابر کارایی و راندمان انرژی

  • هسته های تانسور نسل چهارم: تا 2 برابر عملکرد هوش مصنوعی
  • هسته های RT نسل سوم: تا 2X عملکرد ردیابی اشعه
  • فن های Axial-Tech برای 23٪ جریان هوا بیشتر افزایش یافتند
  • محفظه بخار ثبت شده جدید با پخش کننده حرارت آسیاب شده برای دمای پایین تر GPU
  • طراحی 3.5 شیار: آرایه پره های عظیم بهینه شده برای جریان هوا از سه فن Axial-Tech
  • روکش دایکاست، قاب و صفحه پشتی استحکام می‌بخشند و برای به حداکثر رساندن جریان هوا و اتلاف گرما تهویه می‌شوند.
  • کنترل دیجیتال قدرت با مراحل قدرت جریان بالا و خازن های 15K برای تامین حداکثر عملکرد

ROG STRIX RTX 4090 EVA-02، منبع: ASUS

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر