ایسوس از کارت گرافیک پرچمدار جدید ROG GeForce RTX 40 رونمایی کرد

👉 pic.twitter.com/HBVoVunwou

ایسوس مدتی است که کارت گرافیک ROG Matrix را توسعه نداده است و برای مدت طولانی هیچ به روز رسانی برای خط ROG Poseidon وجود نداشته است. اینها پردازنده‌های گرافیکی پرچمدار ایسوس در آن زمان بودند و معمولاً در مناسبت‌های جداگانه منتشر می‌شدند. اکنون سری ROG STRIX هم از نظر عملکرد و هم از نظر قیمت، رده پرچمدار ایسوس را در اختیار گرفته است. بنابراین، بسیار جالب است که ببینیم ایسوس این بار چه چیزی می تواند آماده کند.





منبع تصویر تیزر هیچ طرفداری را در قسمت جلوی کارت نشان نمی دهد. گفته می شود، یا یک خنک کننده مایع فانتزی AIO است یا یک طراحی جدید با فن های پنهان یا اصلاً استفاده نشده است.

این شرکت کارت گرافیکی را که تا به حال کسی ندیده است را به تصویر می کشد

— ROG Global (@ASUS_ROG) 27 مه 2023

📅تقویم خود را علامت گذاری کنید تا پتانسیل بی حد و حصر کارت گرافیک سری جدید GeForce RTX 40 ما را مشاهده کنید.
29 اردیبهشت ساعت 21:30 | نیویورک
30 اردیبهشت، 9:30 صبح | تایپه

ASUS ROG Matrix یا ROG Poseidon؟

یک GPU جدید ROG GeForce در حال ورود است. طبق حساب رسمی رسانه اجتماعی ASUS ROG Gaming، یک کارت گرافیک جدید GeForce RTX 40 در راه است که بالاترین و سریع ترین پردازنده گرافیکی ساخته شده تا کنون خواهد بود. این تیزر تصویری به ظاهر و عملکرد منحصربه‌فردی اشاره می‌کند که لحنی را برای GPU جدید بازی ROG ایجاد می‌کند. با این حال، به نظر می رسد نه تیزر و نه هیچ یک از داده هایی که ما جمع آوری کرده ایم، مدل در حال آماده سازی را تایید نمی کند.

شما نمی توانید اغلب “اولین، بالاترین، سریع ترین” را ببینید. اما اینجا می رسد‼️

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر