ایسر از لپ تاپ OLED Swift X 16 با گرافیک AMD Ryzen 9 7940H و RTX 4050 رونمایی کرد.

کنفرانس ویدیویی واضح و شفاف و جریانی

Acer Swift X 16 (SFX16-61G) در ماه جولای در آمریکای شمالی با قیمت 1249.99 دلار در دسترس خواهد بود. در EMEA در ژوئن از 1566 یورو و در چین در ماه مه با شروع 7999 یورو.

Acer Swift X 16 که برای کمک به طراحان و سازندگان در استفاده کامل از پتانسیل خود طراحی شده است، تا AMD Ryzen را تامین می کند. پردازنده 9 7940H[1] (تا 45 وات و 8 هسته) و AMD Radeon داخلیگرافیک 780M، ترکیبی از سرعت بالای پردازنده و استقامت به کاربران اجازه می دهد تا پروژه ها را در زمان بی سابقه انجام دهند. پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ NVIDIA GeForce RTX 4050، ردیابی پرتوهای نسل بعدی، سخت‌افزار رمزگذاری ویدیوی هوش مصنوعی و AV1 را با دسترسی به درایورهای NVIDIA Studio و ابزارهای انحصاری مانند NVIDIA Omniverse برجسته می‌کنند.، NVIDIA Broadcast و NVIDIA Canvas، بنابراین کاربران می توانند پروژه های خود را با پشتیبانی از برخی از محبوب ترین برنامه های خلاقانه جهان ارتقا دهند و سریعا پیگیری کنند.

هویت بصری و رنگ جذاب

کاربران از رنگ‌ها و جلوه‌های بصری هیجان‌انگیز ارائه شده توسط گزینه پنل 16 اینچی OLED 3.2K (3200 x 2000) که دارای VESA DisplayHDR است شگفت‌زده می‌شوند. TrueBlack 500 و TÜV Rheinland Eyesafe® نمایش گواهینامه ها برای مشاهده راحت. تصاویر واقعی و دقت رنگ ها با 100% DCI-P3 لپ تاپ OLED، حداکثر روشنایی درخشان 500 نیت، نرخ به روز رسانی 120 هرتز و زمان پاسخگویی کمتر از 0.2 میلی ثانیه برجسته می شوند. این موارد بیشتر با حاشیه‌های نازک‌تر و نمایشگر بزرگ‌تر 16:10 در مقایسه با مدل‌های قبلی برای صفحه نمایش اضافه شده برجسته می‌شوند.

لپ تاپ Acer Swift X 16 برای ویدئو کنفرانس، پخش زنده و وبلاگ نویسی ویدیویی در دوربین 1080p FHD با وضوح بالا، که از Acer PurifiedView بهره می برد، عالی است. مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی مانند تاری پس زمینه، قاب بندی خودکار و فناوری تماس با چشم. ترکیب افزوده شده از فناوری کاهش نویز موقت (TNR) ایسر تصاویری با کیفیت بالا را حتی در شرایط کم نور ارائه می کند در حالی که Acer PurifiedVoice با کاهش نویز هوش مصنوعی تضمین می کند که صداها هنگام تماس ویدیویی یا ضبط به وضوح شنیده می شوند. این گوشی تا 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 دارد[1]، حداکثر 2 ترابایت حافظه SDD PCIe Gen 4[1]و یک اسلات MicroSD برای فضای ذخیره سازی اضافی هنگام بایگانی طرح های خلاقانه. کاربران همچنین می توانند دو پورت USB Type-C، HDMI 2.1 و Wi-Fi 6E را به حداکثر برسانند.[3] برای اتصال پیشرفته لپ‌تاپ Windows 11 از Windows Hello از طریق خواننده اثر انگشت و Wake on Voice برای ورود راحت‌تر و ایمن‌تر پشتیبانی می‌کند، در حالی که Cortana با تعاملات صوتی به عنوان یک دستیار بهره‌وری شخصی برای کاربران عمل می‌کند.

قیمت و در دسترس بودن

  • Acer Swift X 16 یک لپ‌تاپ برای سازندگان و طراحان است که عملکرد سریع و روان را روی صفحه‌نمایش OLED درخشان 3.2K 120 هرتزی ارائه می‌کند.
  • با AMD Ryzen سوپرشارژ شده است پردازنده 9 7940H[1] و تا NVIDIA® پردازنده‌های گرافیکی لپ‌تاپ GeForce RTX™ 4050[1]و با درایورهای استودیویی که از قبل نصب شده اند، می تواند از نظر گرافیکی ترین برنامه های خلاقانه را مدیریت کند
  • دارای طراحی جدید در داخل و خارج با شاسی آلومینیومی نازک و سبک و ترتیبات حرارتی بازطراحی شده برای ظاهری مطمئن تر و عملکرد متعادل
  • همراه با پورت های ضروری، پشتیبانی از Wi-Fi 6E[3]و یک اسلات MicroSD برای روشن نگه داشتن اتصال و بهره وری همیشه
  • Acer Swift X 16 با ویندوز 11 دارای تماس های ویدیویی و ضبط پیشرفته در دوربین 1080p FHD با فناوری TNR ایسر، AcerPurifiedView است. و AcerPurifiedVoice

جدید Acer Swift X 16 یک طراحی دقیق و خوش ساخت را با یک فرورفتگی جلوی بلند برای دسترسی آسان، با لولاها و دریچه های هوا که به طور مرتب زیر سطح آلومینیومی آن پنهان شده است، به نمایش می گذارد. این لپ‌تاپ نازک و سبک تازه طراحی شده تنها 1.9 کیلوگرم وزن دارد و در یک شاسی شیک 17.9 میلی‌متری ظاهر و احساسی مطمئن‌تر ارائه می‌کند. تاچ پد صاف آن با 33 درصد فضای اسکرول بیشتر در مقایسه با مدل قبلی خود ارائه می شود که بزرگترین پد لمسی را در میان محصولات لپ تاپ فعلی ایسر به نمایش می گذارد.

تایپه (20 آوریل 2023) ایسر امروز Acer Swift X 16 (SFX16-61G) جدید را معرفی کرد که برای نشان دادن خلاقیت افراد از طریق مجموعه ای از ویژگی های پرکاربرد برای طراحی گرافیک، رندر سه بعدی و ویرایش ویدیو طراحی شده است. لپ‌تاپ سازنده رنگ و شفافیت جذابی را با گزینه‌ای برای نمایشگر OLED 16:10 که از 100% DCI-P3 و حداکثر روشنایی 500 نیت پشتیبانی می‌کند، به ارمغان می‌آورد. Swift X 16 با ترکیبی از طراحی جذاب و عملکرد قدرتمند، در طراحی باریک 17.9 میلی‌متری با AMD Ryzen عرضه می‌شود. پردازنده 9 7940H[1] و NVIDIA® GeForce RTX 4050 پردازنده گرافیکی لپ تاپ[1] با NVIDIA® درایورهای استودیو برای کمک به ارتقای پروژه های خلاقانه به سطح بعدی. همچنین مجهز به سیستم خنک کننده TwinAir، باتری بزرگتر و تمامی پورت های اتصال حیاتی برای افزایش بهره وری است. تماس‌های ویدیویی و پخش جریانی هرگز بهتر نبوده‌اند زیرا لپ‌تاپ RTX از یک دوربین 1080p FHD استفاده می‌کند که از کاهش نویز موقت (TNR) ایسر و مجموعه فناوری‌های هوش مصنوعی آن برای ویدیوهای واضح و واضح استفاده می‌کند.

[1] مشخصات ممکن است بسته به مدل و/یا منطقه متفاوت باشد. همه مدل ها مشروط به در دسترس بودن را
را[2] عملکرد بر اساس داده های آزمایشگاه داخلی ایسر است
را[3] دستگاه های سازگار با Wi-Fi 6E برای دستیابی به سرعت/مزایای اعلام شده Wi-Fi 6E (802.11ax) مورد نیاز هستند.


«پایان بیانیه مطبوعاتی»





منبع


ایسر لپ‌تاپ جدید Swift X 16 را با پردازنده‌های AMD سری Ryzen 7040 و پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX سری 40 معرفی کرد.

عملکرد رندر و خنک کننده برتر

لپ‌تاپ سازنده با کمک سخت‌افزار قدرتمند، از طراحی مجدد داخلی و راه‌حل‌های حرارتی برای بهبود تعادل بین عملکرد حرارتی و عمر باتری برخوردار است. به لطف ترتیبات حرارتی جدید مهندسی شده، Swift X 16 با خنک کننده TwinAir ارتقا یافته ارائه می شود که ورودی هوا را تا 36 درصد افزایش می دهد.[2] از طرفداران بزرگتر و حالت توربو که به تازگی اضافه شده است، و طراحی صفحه کلید ورودی هوا برای کمک به دفع گرما و حفظ دمای خنک از داخل، به طوری که کاربران بتوانند در هنگام استریم، بازی یا ایجاد، از جلسات خود بهره بیشتری ببرند.

محمدصادق مجدی

majdi.ir

محمدصادق مجدی هستم عاشق سخت افزار کامپیوتر