ایرپادهای نسل سوم اپل به 140 دلار بازگشت

ایرپادهای نسل سوم اپل به 140 دلار بازگشت

چه به دنبال یک هدیه لحظه آخری روز ولنتاین برای شخص خاص خود باشید و چه به دنبال هدیه ای در فصل زمستان باشید، ایرپادهای تخفیف دار گزینه خوبی هستند. در حال حاضر، ایرپادهای نسل سوم اپل از 169 دلار به 140 دلار کاهش یافته است – 17 درصد تخفیف. فروش این هدفون ها را به کمترین میزانی که امسال دیده ایم، می رساند.

سیب

نسل سوم ایرپادهای اپل در سال 2021 به عنوان یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسل قبلی خود وارد صحنه شدند. برای شروع، آن‌ها دارای طراحی کم‌افزار و مقاومت در برابر تعریق و آب در سطح IPX4 هستند. ایرپادهای نسل سوم همچنین شش ساعت زمان پخش (در مجموع 30 ساعت با قاب)، شارژ بی‌سیم با شارژر بی‌سیم دارای گواهی Qi و یک ساعت آب‌میوه در تنها پنج دقیقه در جعبه ارائه می‌دهند. به علاوه، این مدل سیری همیشه روشن دارد و با دقت بیشتری تشخیص می‌دهد که ایرپادها در گوش شما هستند.

آیا در خرید AirPods فقط به دنبال اصول اولیه هستید؟ نسل دوم ایرپادها نیز با 30 درصد تخفیف قیمت را از 129 دلار به 90 دلار کاهش می دهد. با این حال، آنها شارژ بی سیم ندارند و تنها پنج ساعت یا 24 ساعت با کیس دوام می آورند.

اگر حذف نویز برای شما حیاتی است، در عوض نسل دوم AirPods Pro ممکن است تماس مناسبی باشد. آنها در حال حاضر 24 درصد تخفیف دارند که از 249 دلار به 190 دلار کاهش یافته است – که فاصله چندانی با قیمت استاندارد ایرپادهای نسل سوم کلاسیک ندارد. نسل دوم AirPods Pro علاوه بر حذف نویز، حالت شفافیت و صدای تطبیقی ​​را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای شش ساعت عمر باتری و 30 ساعت با کیس هستند. به علاوه، هر دو ایرپاد و کیس MagSafe دارای IP54 در برابر عرق، گرد و غبار و آب هستند.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

منبع