اکنون تریلر گیم پلی بازی Neva، عنوان آینده سازندگان Gris، منتشر شده است

اکنون تریلر گیم پلی بازی Neva، عنوان آینده سازندگان Gris، منتشر شده است

اولین تریلر گیم پلی برای نوا بیرون است و، وای، من نمی توانم صبر کنم تا این یکی را بازی کنم. نوا، از جانب گریس توسعه دهنده Nomada Studio، یک بازی اکشن ماجراجویی است که داستان زنی به نام آلبا و یک توله گرگ شاخدار را دنبال می کند که همدم او در دنیایی در حال زوال شده است. در حالی که از نظر موضوعی و هنری مشابه به نظر می رسد گریس، تریلر جدید نشان می دهد نوا بر خلاف نسخه قبلی خود، مقدار مناسبی از مبارزه خواهد داشت. و کاملاً خیره کننده به نظر می رسد.

ناشر Devolver Digital آخرین نگاه را منتشر کرد نوا در جشنواره بازی تابستانی هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما قرار است امسال عرضه شود. نوا برای Nintendo Switch، PlayStation 5، Xbox Series X/S و PC در دسترس خواهد بود. برای یک تجربه احساسی آماده شوید.

اولین عنوان Nomada، گریس (2018)، نوعی بازی است که پس از اتمام آن واقعاً به شما می چسبد. من در پایان همه اش گریه کردم (که قول می دهم آنقدرها هم که الان به نظر می رسد که دو بار در بازه زمانی یک هفته در موردش نوشتم، عادی نیست). نوا به نظر می رسد پتانسیل آن را دارد که به همان اندازه تأثیرگذار باشد – یا بیشتر، زیرا اکنون یک سگ درگیر است. ضرری ندارد که هنر تبلیغاتی به صورت جدی ارائه می شود شاهزاده مونونوکه ارتعاشات


همه اخبار مربوط به Summer Game Fest 2024 را دنبال کنید درست همین جا!

منبع